Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Ord blind skrev 2009-12-28 18:32:21 följande:

Man ser hur stor sannorlikeheten är för att barnet har DS och ett par andra kromosomavvikelser.
    Ah! Men det testet hette väl något annat förut? Jag kommer ihåg att även jag gjorde gjorde någon sorts test där de mätte nacken på fostret för att se eventuella avvikelser. Det testet hade något konstigt namn
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 18:54:26 följande:
    Kul att du har den uppfattningen redan INNAN du sett mig naken. Det är först då kommentaren brukar komma.
    Med lika många skratt (som jag uttryckte i mitt inlägg)?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-28 18:58:13 följande:
    nej, dags att laga mat åt svärfamiljen!ha det bra!
    Bäst för dem att de gillar din mat

Trådkramar!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:04:36 följande:
    Nej, men det ett leende som snart byts mot :-O
    Det positiva eller det negativa ?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:07:40 följande:
    Har ni inte hört Prokofievs pianokonstert nummer 5 så måste ni lyssna på den. Heeeeeelt fantastisk!
    Ska youtuba den sen
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:17:14 följande:
    Det kärleksfulla, sensuella, sexiga... mmm...
    Oookeeeej....luugn och fiin nu, Scratchy..
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:18:12 följande:
    Eller så inboxar du mig din mailadress så skickar jag över den som en fil med bra kvalitet. Youtube gör inte Prokofiev rättvisa.
    Eeh..ööh..njae...?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:20:17 följande:
    Behöver nog en kall dusch för att lugna ner mig nu...
    Tänkte föreslå det, men bättre än en kalldusch är nog att du kastar dig ut i snön - naken. Det blir dubbel kyla, det är både kallt i luften och i snön. Det lär nog kyla ner dig totalt och lite till.

Sen riskerar du nog att bli upptäckt av grannarna, vilket är tillräckligt avtändande. Om du inte är exhibitionist
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:24:27 följande:
    Va?Min kameltråd har blivit flyttad till Sandlådan! Jag känner mig kränkt!Alltså, jag haaaaar faktiskt vunnit 40 kameler på poker. (Det var i och för sig länge sedan och jag tror inte att jag kommer få dem, men ändå...)Jaja, skit samma, det har utvecklats till en sandlådetråd trots att jag försökte vara seriös, så jag antar att moderatorn har rätt. Jag kanske inte skulle ha spunnit vidare på de skämt som andra började med. Delvis mitt fel.Jag är i alla fall glad att den har fått över 10.000 klick på mindre än två dygn och legat på hetaste debatter-listan nästan oavbrutet sen den skapades. Så jag kan ändå sova gott...
    Sandlådan? Vad gulligt!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:25:25 följande:
    Why the fuck not? You don't litar på Scratchy? Jag spammar inte (för jag vet inte hur man gör)...
    OJ! Du behöver verkligen kyla ner dig
Svar på tråden Tråddödare forts....