Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2009-12-27 22:48:32 följande:
    Japp! Dessutom kan jag ibland fastna fullständig på ett ord som egentligen är helt vanlig.Har inte gjort något test eller då men det skulle vara intresannt att göra ett ordetntlig test bara för att få veta....I mina tolkingar till tecken har jag grymt svårt att få till "vanliga" bokstaveringar. Gör mitt bästa för att komma runt dem ellet hoppa över.Kan bli lätt fustrerande när folk säger att jag ska träna mer för att lyckas. Yeah! Som om det skulle hjälpa!
    Jag förstår. Hjälper verkligen inte träning dig?
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-27 22:52:33 följande:
    Hmmm, svår fråga. Det beror på lite hur man ser det... Har man haft en vild ungdom på några år och sen lugnat sig är det mer omognad. I viss mån borde hänga lite samman med anknytningsproblem. Är man notorisk på kararl eller kvinnor kanske man bör se över vissa andra delar i sitt liv.Sen har vi svingers och andra valda sexuella inriktningar och där tycker jag inte att det hänger samman med intelligens. (Å andra sidan har jag aldrig varit med på allvar i de sällskapen så det kanske är en fördom.)
    Intressant perspektiv!
  • Velour

När en man nekar sin kvinna sex och när en kvinna gör samma sak med sin man, betyder mannens nekande oftare på att han inte känner attraktion för sin kvinna, medan kvinnans nekande oftare beror på ohälsa av något slag?

• Velour

Är det för tråkigt ämne?

Jag tycker att det är väldans intressant!

• Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 23:05:55 följande:

Man får inte glömma att det även kan vara att tillfälle ges, som till exempel inom restaurangbranschen.
    Fast är det inte lite så att om man letar så finner man tillfället?
  • Velour
    Velour skrev 2009-12-27 23:07:06 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 23:05:55 följande:
    Fast är det inte lite så att om man letar så finner man tillfället?
    För jag tänkte att tillfälle till sex finns nästan jämt och överallt, mer eller mindre. Det är väl bara hur man hanterar det som är det "viktiga"?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-27 23:07:34 följande:
    hej tråden!är på Gotland hos svärföräldrarna och har det bra! hoppas allt är bra med er!
    Hej på dig!

Vad trevligt Här är det bra. Vi diskuterar sex lite grann här. Vill du vara med?
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-27 23:11:31 följande:
    Inte om jag är trött. Är jag pigg går det mycket bättre!
    Men då så! Då ska du ju inte säga "som om träning hjälper". Eller menar du att du jämt är trött?
Svar på tråden Tråddödare forts....