Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-30 22:05:34 följande:
    Det är tydligen MITT fel att katten med skotthålet i pannan fick lida...För JAG borde ha avlivat den direkt när jag fick reda på det...Att katten inte var min, att jag gjort en polisanmälan mot personen som ägde o ansvarade för avlivningen som inte lyckades på den och att han då informerat mig om att han el hans äldsta som skulle hämta katten...ja DET spelar ingen roll.Skjut MIG..! Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...

Vi kan skjuta personen som sa så istället. *kraaam*
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-30 22:21:16 följande:
    Jag är klar :) Men ska snart iväg igen med gubbe. Han röker ibland för att hålla mig sällskap. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Röker du mycket?
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-30 22:32:30 följande:
    Nej, hörrni har satt på alldeles för många bränder? ( stavas det så? ) på Fl ikväll ;)Velour vet jag inte var hon har tagit vägen. Scrath har fatsnat på youtube och har säkert hela framsidan full med dregel :)Issi: Jag är verkligen lessen för din skull. Tar och tvingar maken att stänga av datan och tar ett bloss till. Ha det gott. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag är här....lite av och till...har dykt upp nåt samtidigt bara
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-30 22:34:14 följande:
    Öhhhhh.....hmmmmm.........lalalalalalalala................................babubabubabu..........123412341234..... ..Vad sa du? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    hahaha{#lang_emotions_cool}
  • Velour

De här youtubetjejerna, är de iranier?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-30 22:38:35 följande:
    *nöjd* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nice att veta
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-30 22:41:28 följande:
    Jepp,Nadja Björlin- spelar chloe i våra bästa år.Mamma hel iranier med en svensk pappa som var en känd musiker?! Det är andra tjejen jag länkade till. Första tjejen är heliranier om jag inte minns fel. Hon heter shaghayegh egentligen. Född 1982 i tehran om jag minns rätt. Satans snygg jävel. Grrrrr Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ah, intressant. Och vilka ögon Nadja hade
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-30 22:43:02 följande:
    Äh, 7-8 per dag men har jag medbrottsling kan det bli fler ;)Nej, ska gå nu och tvinga maken bort från datan. C u nazi Ha en trevlig kväll ni andra också. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Heheh!

Men OK, ha det så kul gherti!

Kram
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-30 22:47:59 följande:
    Ja, men jag tycker shaghayegh är snyggare. Hon har sexappeal så det räcker åt tusentals  Vill du också få en länk du kan dregla över? ;) Loggar ut efter att ha skickat iväg inlägget men läser eventuella svar när jag kommer tillbaka från balkongen. Dreeeeeeegla lagom. hehe
    ">

" target="_blank">

Golzar är bara Yaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmi. Nej,s ka gå och krama maken och lugna ner mig Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Alltså...
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 22:51:05 följande:
    Vadvadvad? Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Men det kan jag inte säga till dig. Du är ju kille!
Svar på tråden Tråddödare forts....