Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-31 21:12:36 följande:
    Nej, hörrni. Jag klarar inte av mer Ha en trevlig kväll. Går och lägger mig. Fuck, fuck, fuck *surar vidare* Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vilket okristligt nummer du fick nu (fråga Sedek)

Krya på dig vännen. Kram!
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 21:13:46 följande:
    Vadå inte fattar!?!
  • Velour

Hejdå alla ni som ska ta FL-paus! Hoppas ni får tråkigt!

• Velour

Men Scratchy då! Det räcker med att Roses har PMS.

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-31 22:06:44 följande:
    Och han vill bli min livscoach, låter farligt.. undrar om jag kommer bli arg och bitter jag oxå då.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    {#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 22:09:35 följande:
    Ja, ni tjejer har ju en ursäkt. Det ni egentligen gör är att ni samlar på er all inneboende ondska och sen släpper ni ut den när ni har en ursäkt... Shit va tjuriga partiledarna är inför årets val...
    Eller så har naturen sett till att självmant förstöra för kvinnor en gång i månaden, trots att vi egentligen är änglar och hatar att vara så sura just när det är dags för mens. Jag menar, tänk dig, du sväller upp och blir tröttare än vanligt (trots att du gör allt för att hålla den fysiska och mentala balansen) men att du måste fortsätta vara lika glad för det eftersom ingen visar förståelse. Sen, under nästan en veckas tid, förlorar du tillräckligt med blod för att fylla massor av laboratorierör. Hur kul känns det på en skala?

Vad har ni killar för ursäkt? (vad för ursäkt ni än har så räcker det ändå inte)
  • Velour
    Grizelda skrev 2010-01-31 22:19:44 följande:
    För att jag tycker det är kul, och de som ska göra det tycker det är tråkigt...
    Hahaha! Men det var en seriös fråga. Vad har du för tjänst i skolan?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-31 22:22:35 följande:
    Du vet inte hur det känns när en kille blir redigt förkyld...Mens och barnafödande my ass!
    Ja precis! Det finns inget värre än ett par graders feber och lite rinnande näsa. Världen borde stanna när män blir förkylda!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 22:28:25 följande:
    Men oj vad lite ni fattar plötsligt. Grunden är att alla människor har hormoner, både killar och tjejer. Det är bara det att ni har det centrerat till några dagar i månaden. Alltså vet ni att ni har alibi under den tiden, och kan sådeles skjuta upp andra agressioner till den tiden då ni har något att skylla på. Vi killar har inget att skylla på någonsin, för att trots att forskare säger att män har lika mycket humörpåverkande hormoner som ändras under månaden så är det utspritt på ett sånt sätt att de här extra agressionerna som kommer av yttre påverkan oberoende av hormoner, inte kan tas ut på något sätt eftersom vi aldrig har ett socialt accepterat alibi. Fattar du inte nu så får du inte veta! Shit va tjuriga partiledarna är inför årets val...
    Men du fattar ju inte vad jag skriver! Vi samlar inte på agressioner och väntar tills det blir PMS för att släppa ut den. PMSen påverkar på ett sätt att allt negativt känns 100 ggr mer negativt. Då får man som tjej lättare för att både gråta och bli arg. Och det finns inte mycket att göra åt. Det samvetskval man även går igenom gör att man mår ännu sämre, för man vet att man egentligen inte beter sig så.

Så PMS skiljer sig väldigt mycket från killars små hormoner. Jag som tjej, och även de andra tjejerna, VET hur det är.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 22:29:27 följande:
    Jag har inte varit förkyld på flera år. Jag har inget alibi för någonting. Därför jag tränar kampsport så att jag få ta ut mina agressioner på någon... Shit va tjuriga partiledarna är inför årets val...
    Fast det går att ljuga ihop nåt (om man nu inte har varit med om det) t.ex. ADHD, mobbad som barn etc..
Svar på tråden Tråddödare forts....