Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-01 21:48:59 följande:
    Skulle inte du få fulspritsträff...?
    Och det var där jag var...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-02 17:50:48 följande:
    Ja, äntligen går dina planer i uppfyllelse va?
    Japp... hoppas bara att jag slipper anstränga mig... jag vill liksom att jordens undergång ska vara ett spektakel man kan betrakta som publik. Vill helst inte hålla på att spränga själv...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2010-01-02 17:52:43 följande:
    Ingenting röjer tydligare en människas karaktär än de saker hon finner skrattretande. Källa: Goethe
    Så feminister är min karaktär då eller? Eftersom jag tycker att de är skrattretande...
    延雪平最好!
  • Scratchy

Jag har något att bekänna till Dr. Sedek:

Den 31 december steg jag upp klockan nio. Jag gick och la mig för att sova den 2 januari klockan 7.30 på morgonen. Däremellan hade jag sovit sammanlagt två timmar. Bör jag skämmas?

延雪平最好!
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-01-02 17:50:24 följande:
    nu tror jag du sett för mkt Twilight.burr.
    Har aldrig sett Twilight. Detta är min egen sjuka fantasi...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-02 18:03:37 följande:
    Kumbaya my lord, kumbaya! KumbaYa my lord, kumbaya! KumbaYa my lord, kumbaYa! Oh lord, kumbaya!!!
    Så nu är hon missionär också... tvära kast...
    延雪平最好!
  • Scratchy

Nähänä... dags att äta frukost...

延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-02 18:01:26 följande:
    Jovisst, fast om jag ska var lite petig, så menade jag tvärtom att om man ser de små detaljerna som man gör för varandra för att man älskar varann, så kommer man att betyda så mycket mer för varann. Då ser man hur mycket den andre egentligen bryr sig
    Vackert! Jag håller med dig... (och för en gångs skull utan att vara sarkastisk)
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-02 18:07:36 följande:
    Spaghetti med köttfärssås.
    Och hur i hela @!#/&!@ visste du det?
    延雪平最好!
  • Scratchy

Grattis till nummer 2100... och jag beklagar det fula gula objektet som du infogade. Vad det nu föreställer. Maskrosspya?

延雪平最好!
Svar på tråden Tråddödare forts....