Nej, men det är han som anser det och inte jag. Eftersom han är smal och svag så är jag tjock och stark. Han är lång och jag är..., inte såå kort tycker jag. Jag är trevlig och han är... Jag är snygg och han är... Nej nu ska jag sluta
Vad roligt! Hoppas ni får kul!
Ta några bilder på karln så man får se hur han ser ut!
Tala ur skägget! Du menar att du är bättre än honom på alla plan Jag får nog ta några bilder, men jag vet inte om jag får lägga ut. Annars får jag väl skicka mms till dig och stilla din nyfikenhet Men ni lär väl ses i februari, hoppas jag
Nejdå, han är säkert bra den lille skojaren. Skulle vara roligt att träffa honom nån gång faktiskt. Hälsa
Nu ska raketrampen stabiliseras lite och småbarnen ut och vallas i snön. Återkommer senare hoppas jag.
Jag hoppas för killens skull att det verkligen inte är på riktigt.... HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ..! Hur är det med dig..? Känns som om det var hur länge sen som helst sedan jag såg dig..! Eh...gömmer du dig för mig..?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej på dig med tjejen
Ja visste du inte att jag gömmer mig för dig! Sitter ju här i trädet och fryser röven av mig, fast du kan inte se mig för jag har grymt bra kamoflage...
Men du kollar ju i alla fall bara på grannen....för annars så skulle du ha sett att det bara e jag som e hemma o kunnat klättra ner ur trädet o kommit in i värmen i stället.... på dig...har faktiskt...."viskar i örat" saknat dig....
Attans! Sitter jag i fel träd igen!!!?
Viskar tillbaka att jag saknat dig med
Hur är det med dig då? Frisk, sjuk, frusen fortfarande? Har ni ätit upp alla dessa tusen pepparkakor som du bakade innan jul?