• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-30 13:51:20 följande:
    Hahah, visste att du skulle bli irriterad Din "nemesis" ska följa med!
    Scratchy?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-30 13:55:20 följande:
    Ja! Eller har du fler nemesis här i tråden?
    Nej, men det är han som anser det och inte jag. Eftersom han är smal och svag så är jag tjock och stark. Han är lång och jag är..., inte såå kort tycker jag. Jag är trevlig och han är... Jag är snygg och han är... Nej nu ska jag sluta

Vad roligt! Hoppas ni får kul!

Ta några bilder på karln så man får se hur han ser ut!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-30 14:07:23 följande:
    Tala ur skägget! Du menar att du är bättre än honom på alla plan Jag får nog ta några bilder, men jag vet inte om jag får lägga ut. Annars får jag väl skicka mms till dig och stilla din nyfikenhet Men ni lär väl ses i februari, hoppas jag
    Nejdå, han är säkert bra den lille skojaren. Skulle vara roligt att träffa honom nån gång faktiskt. Hälsa

Nu ska raketrampen stabiliseras lite och småbarnen ut och vallas i snön. Återkommer senare hoppas jag.
  • Sedek

Hej alla{#lang_emotions_smile}

Nice med nya funktioner!

Nästan Som Word Ju

Trådträffen har tydligen förflyttats från Isnogoods hus, som jag för övrigt sitter och stirrar in i just nu..., till en kryssning!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-30 23:58:10 följande:
    Jag hoppas för killens skull att det verkligen inte är på riktigt.... HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ..! Hur är det med dig..? Känns som om det var hur länge sen som helst sedan jag såg dig..! Eh...gömmer du dig för mig..?  
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej på dig med tjejen

Ja visste du inte att jag gömmer mig för dig! Sitter ju här i trädet och fryser röven av mig, fast du kan inte se mig för jag har grymt bra kamoflage...
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-12-30 23:59:40 följande:
    noooooooooooooo! et tu, Brute!
    Gissar att det är latin, not my native så du får översätta{#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-31 00:01:26 följande:
    Meh...ska jag...dreggla på ett par....SIFFROR nu....?!? Jag tänder inte på siffror.....eh...ja...kanske om det är....6 då förstås....
    Du får väl plussa ihop treorna

Risken finns för att en kroppsdelsbild återvänder vid ett senare tillfälle, måste ta en ny för jag har växt.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-31 00:03:21 följande:
    Men du kollar ju i alla fall bara på grannen....för annars så skulle du ha sett att det bara e jag som e hemma o kunnat klättra ner ur trädet o kommit in i värmen i stället.... på dig...har faktiskt...."viskar i örat" saknat dig.... 
    Attans! Sitter jag i fel träd igen!!!?

Viskar tillbaka att jag saknat dig med{#lang_emotions_embarassed}

Hur är det med dig då? Frisk, sjuk, frusen fortfarande? Har ni ätit upp alla dessa tusen pepparkakor som du bakade innan jul?
Svar på tråden Tråddödare forts....