• Sedek

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-02 00:11:27 följande:
    Vad är det för fel på en ekumenisk himmel... ?
    Ekumenisk himmel låter bra, där vill jag vara. Undrar en sak bara, kommer alla dessa oskulder till Muhammed vara där också?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-02 01:40:46 följande:
    Vad dyrt det blir att resa till Uddevalla som Midka bor i närheten av... Antingen blir det dyrt eller så får man sitta i buss en hel dag, om det ska bli billigt..
    Nr påminner om en sång, grattis

Det är grymt krångliga kommunikationer till den regionen, I know för jag reser dit ganska ofta. Det går ett flyg från Bromma till Trollhättan som heter Golden Air. Rätt så billiga biljetter om man är ute i tid, 399 kr en väg. Tåg innebär 500 byten eller nått sånt. Buss innbär också ca 500 byten och tar dessutom ett par dygn att komma fram.

Min bil råkar iofs styra sig dit i tid och otid... Dock inte på helger.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-02 00:44:51 följande:
    240.
    Oj! Värre än jag på mitt värsta!

Har inte blivit så många böcker 2009 pga plugg och annat IRL relaterat, säkert inte fler än 10... Men jag har lyssnat på desto fler i bilen, räknas det?
  • Sedek

Bland annat så rymde Clark Olofsson och min morbror var med i jakten på honom.

• Sedek
    qwerty66 skrev 2010-01-02 09:40:20 följande:
    Al Bundy är bäst Det finns en ny serie som sänds i USA där han med, Ed O'neill, om du missat den Sedek... "Modern Famely". Många av de "gamla" sit-com skådisarna är ny högaktuella med nya serier :)
    What? Nej det har jag missat, ska genast kolla upp, tack

Al Bundy är min hjälte...
Svar på tråden Tråddödare forts....