Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-27 19:26:00 följande:
    sextorka?
    Skojar du.. snart 1 år sen.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-01-27 19:29:38 följande:
    fan, jobbigt. du har ingen vänta-i-20-år-oavsett-vad-beundare att ta till när lusten faller på då? (nej, det lät faktiskt läskigt!)
    Haha.. jo visst finns det såna, men släpper ju inte in vem som helst.

Men jag får ju besök i helgen, i värsta fall får jag ta för mig då.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-27 19:30:32 följande:
    Det har jag svårt att tro om dig Trodde de stod i kö utanför ditt fönster.
    Hahaha.. men jag släpper inte in vem som helst.
  • Mandi74

För den delen så har jag faktiskt varit i ett förhållande och då springer man inte runt med andra.. har jag hört.

• Mandi74
    Roses skrev 2010-01-27 19:52:30 följande:
    :) Nej, då. Har en diskussion här på FL jag är inställd på att vinna och det kommer göra om människan fattar att han har fel annars får han gärna idiotförklara sig själv. Hur mår du då? Bra? Bättre?
    Länka.. vill ju se vad det är för diskussion.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-27 19:58:58 följande:
    Det är exakt vad han har sagt...att han tänker vänta på mig i 20 år om det behövs och det spelar ingen roll om jag så gifter mig, han tänker vänta på mig...o finnas här för mig, hjälpa mig med det jag behöver ha hjälp med osv... -O det trots att jag inte behöver ha någon hjälp...så det gäller att hålla tungan rätt i munnen, har jag problem så får jag tänka mig för vem jag berättar för....
    Haha.. vad ska ha göra efter det har gått 20 år, bara släppa dig?
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-01-27 19:54:06 följande:
    Mandi74 Hej, jag har precis blivit "medlem" i "tråddödarna......" ;)
    Hej!

*ska gå och kolla på Robinsson igen*
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-01-27 20:21:34 följande:
    Tror inte det är en diskussion som intresserar dig om du inte råkar vara den " 3:e iranien " i gruppen " tråddödarna..."   Om du orkar läsa mina inlägg och människan som har nickname " Den raka vägen ". Muslimer irriterar mig nåt enormt men alltid uppskattad när dom alltid till slut idiotförklarar sig själva. Me like Han är inte inne så jag kan inte börja min strid, få se om han kommer in. www.familjeliv.se/Forum-5-66/m50264872.html
    Nej, det är jag inte..

Ska läsa i natt när alla andra sover och jag inte har något att göra.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-27 19:58:58 följande:
    Det är exakt vad han har sagt...att han tänker vänta på mig i 20 år om det behövs och det spelar ingen roll om jag så gifter mig, han tänker vänta på mig...o finnas här för mig, hjälpa mig med det jag behöver ha hjälp med osv... -O det trots att jag inte behöver ha någon hjälp...så det gäller att hålla tungan rätt i munnen, har jag problem så får jag tänka mig för vem jag berättar för....
    Vi får väl se om han orkar vänta eller om han ger upp, hoppas han ger upp och hittar någon annan att förfölja.
  • Mandi74

Fy vad jag är trött på hur mitt liv ser ut just nu.. bara vänta och vänta.. och inte kan jag prata om det heller.

*suckar tungt*

*går och röker*

Svar på tråden Tråddödare forts....