Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-04 22:32:49 följande:
    så vi är en flock då?
    Hahha, ja än så länge iallafall
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-04 22:38:17 följande:
    stackars Scratchy &  Sedek, nu hamnade de utanför!
    Det är bra att de finns i tråden dock. Tänk dig när vi alla får PMS samtidigt. Då måste de ta några tjejer var och trösta
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-04 22:40:21 följande:
    Fick svar från FL och tydligen kan man inte kopiera in text från andra sidor. Ska inlägget gå iväg måste jag sitta och skriva in vartenda ord. Förstår du att jag är trött?  *morrar vidare* Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Blev det en regel så plötsligt? Det gick ju innan{#lang_emotions_undecided}
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-04 22:42:37 följande:
    S-mannen borde kvalificera sig utan problem. Han surar lite då och då och kastar spydiga kommentarer kring sig så där är det inget problem med flockbeteendet. Sedek får väl ses som undantaget och det behövs alltid ett undantag för att bekäfta regeln... Vad tror ni om det?

Jag undrar varför det inte är tvärtom när man har PMS, alltså varför man inte blir extra glad och energisk istället. Visst vore det underbart?
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-04 23:05:08 följande:
    ! Såg att du skrev detta men vet inte riktigt hur jag ska svara för att inte bli plump (okänsligt, klantigt).Som jag skrev tidigare.... Oh, lycka att du är en frisk kvinna idag!!!
  • Velour

Godnatt allihopa!

Mandi...svarar dig imorgon

Kramar!

• Velour
    Roses skrev 2010-02-05 12:11:10 följande:
    Velour:Tack, tack. Blev så glad när jag såg att inlägget var där. Du anar inte hur otrolig rörd jag är & tacksam.  Den platsar i kategorin ( Det bästa tjänsten nån nåsin har gjort för mig ). Så snällt. Tack, tack, tack. Nu kan jag äta min mat i lugn och ro. Puss & Kram Nazi. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Oj, vilka vackra rosor! Tack

Men varsågod. Jag kunde bara inte med att den diskussionen skulle rinna ut i sanden, särskilt eftersom du hade lagt ner så mycket tid och energi på den. Det var liksom det minsta jag kunde göra för att ge diskussionen en push och så göra dig glad naturligtvis

Kram!
  • Velour

Roses, var får du tag i såna här fina "bilder" eller vad de nu kallas?

• Velour
    Roses skrev 2010-02-05 20:48:21 följande:
    Hej naziJag är galen i rosor. Söker på google och sparar allt jag kommer åt. Har säkert mer 100 bilder ;)Sök på google sen väljer du bilder istället för nätet så får du fram en himla massa bilder. Puss Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jahaaa! Jag trodde det var nån särskild sida eller nåt. Ja, men då vet jag
Svar på tråden Tråddödare forts....