Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-03 22:13:42 följande:
    Men jag fick vara med på ett litet hörn.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Så du är alltid delaktig i nummertagande va?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-03 22:14:09 följande:
    huvudvärk låter inget vidare! krya på dig!
    Tack, men jag får ju skylla mig själv som inte sov som jag skulle inatt
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-03 22:14:30 följande:
    fan, vad hängiga vi är!
    Har det löst sig för dig, det du skrev om tidigare?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-03 22:17:14 följande:
    Japp.. Hade han inte siterat mig så hade han kanske inte tagit det numret.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Just det ja! Så han får vara dig tacksam då
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-03 22:17:15 följande:
    var det av bra eller dåliga orsaker du inte sov?
    Jag tror att jag hade lite ångest. Sov bara fyra timmar, så jag är egentligen helt slut om det inte vore för den där ångesten som fungerar som elstötar så att jag aldrig kan slappna av
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-03 22:17:58 följande:
    Mehh.. du gick ju och la dig tidigt, kunde du inte sova.. eller var du otrogen? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahah, otrohet är INTE min melodi. Nä, men jag kunde bara inte somna. När jag håller på och skriver här kan jag känna den tröttheten och vill bara somna, men när jag stänger ner skärmen kommer alla tankarna och piggnar till.

Men det fixar sig
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-03 22:18:33 följande:
    nej, är ännu värre. har fått skäll via telefon och mår ganska kasst.
    Naä! Så himla synd! Var det du som ringde upp?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-03 22:21:37 följande:
    Jag har piller om du vill ha, både mot ångest och så du få sova. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ånej, men tack ändå. Det här är nåt jag måste bearbeta helt själv.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-03 22:22:30 följande:
    Nej, det här funkar inte. Scratchy går och lägger sig i sängen och däckar. Ha en trevlig kväll!!! Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Men...men...vänta....
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-03 22:22:50 följande:
    jag sover vanligen 5h nu, 4h är minimum, mindre än så så verkar jag full! men du, ångest? för plugg eller vad? (du behöver inte svara!)
    Ja, det är väl bra att det funkar. Själv måste jag egentligen ha minst sex timmars sömn för att fungera någorlunda normalt, så fyra timmar är lite för lite. Det där med att känna sig full, det är så jag känner mig nu.

Ja, det är det där förbaskade plugget. Jag känner inte att den här kursen började bra och jag känner mig inte bekväm i min nya grupp även om själva gruppmedlemmarna är bra tjejer. Allting går för fort och ibland fattar jag inte så mycket av föreläsningarna, kurslitteraturen och uppgifterna vi får.
Svar på tråden Tråddödare forts....