Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-02 23:21:50 följande:
    Ja, såklart du ska få ta igen dig! Det betyder inte att du är lat Som tur är har du alltid en utbildning och massor av erfarenhet att falla tillbaka på.Förklarade de inte varför läkaren skulle vara med? Fast de kanske ska göra en rutinundersökning av din fysiska hälsa samtidigt. Kanske någon ny rutin de har inom vården. Jag tror inte att det är så stort som det verkar.Berätta gärna imorgon om hur det gick på mötet och oroa dig inte Nu måste jag gå och lägga mig för jag är ofantligt trött ikväll.Kram på dig och godnatt!
    Nej, jag känner mig inte lat.. bara helt slut.

Fick bara ett brev med en ny tid och där stod det att en läkare oxå skulle vara med. Men det är nog inget allvarligt, jag hade lite frågor ang min medicin sist, kan vara därför.

Sov så gott, ska snart hoppa i säng jag oxå.. är såååå trött.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Sitter här och känner mig ensam.. borde gå och lägga mig men jag orkar inte. Känner mig för deppig, för idag är ingen vanlig dag..

• Mandi74

Nu har jag fattat ett beslut och skickat iväg en ansökan som är ett stor steg i arbetet att komma över det som hänt. I take no more shit..

Nu ska jag oxå gå och lägga mig, bara så ni vet.. ändå ingen som läser det här förrän i morron bitti men ändå.

• Mandi74

God morgon! Sist ut och först in, inte illa..

• Mandi74

Snö, snö, snö, snökaos i större delen av sverige..

Fan vad man är glad att man bor i lägenhet nu.

• Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-03 13:48:17 följande:
    "Ska du vara kung på natten får du se till att också vara kung på dagen"Som min före detta chef alltid sa i samband med kongresser och tillställningar.
    Föredrar att titulera mig drottning, men jag är nattensdrottning.. får väl nöja mig med det.
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-03 11:12:03 följande:
    Hoppas det känns bättre idag!  <- Skickar en sol för att pigga upp! Låter som en bra grej!!! Lycka till med vad det än nu är!!!
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}

{#lang_emotions_sunny}
  • Mandi74

Tro det eller ej, men jag fick piggpiller av doktorn idag.. kommer att vara speedad som attan i fortsättningen, nån som vill anställa mig, utför vilka sysslor som helst.

• Mandi74

Hur lång tid tror ni det tar för mig att skriva 100 inlägg själv. Vill ha 9444..

• Mandi74

Får väl testa, skulle inte klara av om någon annan tog det.. skulle kännas.. 

Svar på tråden Tråddödare forts....