-
nej, du ska vara snabb helt enkelt!Scratchy skrev 2010-01-03 21:13:08 följande:På jackan? -
Scratchy skrev 2010-01-03 21:14:27 följande:Kommer du ihåg när vi försökte hitta varandra utanför bryggeriet? Du sa flera gånger "Titta åt vänster!" Du borde ha sagt "Titta neråt åt vänster!"
-
jag ser med spänning fram mot din briljanta dräpning!Scratchy skrev 2010-01-03 21:38:14 följande:Och om ni undrar vad jag ska fundera på medan jag promenerar så är det vad jag ska svara inlägg #385 i www.familjeliv.se/Forum-4-188/m49545301.html Var ska man börja när det finns så mycket feltänk i ett och samma inlägg?
-
det är ju mig hon pratar om, så burr!Ord blind skrev 2010-01-03 21:42:46 följande:Sitter människan och förföljer folk på internet? Hur ska man annars lyckas måla upp en rättvis bild? Lagrar människan allt folk säger eller hur kan hon annars följa folks tankegågar? Hon skrämmer mig verkligen... -
ja, jag känner mig plötsligt stalkad!Ord blind skrev 2010-01-03 22:07:39 följande:huana mig! -
...så att hon kan tala om för dom hur de är och hur de borde göra!Velour skrev 2010-01-03 22:19:55 följande:Hon måste ut och träffa lite folk -
det skulle jag behöva lära mig!Midka skrev 2010-01-03 22:43:31 följande:Såååå användbart! Har man lärt sig det och sen har lite fantasi går det att ljuga ihop vad som helst! -
jaså minsann!Midka skrev 2010-01-03 22:44:08 följande:Robbie W på svt 1. *suck*
-
Midka, synd att jag inte ska skriva mer i tråden du svarade i, tydliugen känner jag bara kassa lärare som inte kan effektivisera eftersom ingen har så överdrivet bra lön men kommunen tydligen KAN betala ut bättre löner...
*suckar* -
"Givetvis så ligger det inte bara hos själva arbetaren att effektivisera arbetet, utan också från ledningen.
Vilket jag anser att kommuner, landsting och staten har en hel del att ordna med.
Men samtidigt kan du inte komma och säga att kommunen och landstingen och statn intekan ge ut frikostiga löner.
Är du dessutom extremt duktig och effektiv inom ditt område är det också möjligt att få ett bättre erbjudande från ett annat bolag.
Så fortfarande, effektivitet är lönande.
Oerfaren eller ej. Men till skillnad från många här inne så har jag arbetat med just den här typen av frågor. Så helt utan mark för fötterna är jag inte.
Dessutom så handlar det till 75% om att se bortom sina begränsningar. Vilket 75% av befolkningen inte gör."
vilka 'bolag' finns i kommunerna..?