Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-03 22:54:30 följande:
    Tja... innom mitt gebit är "bolagen" finasierade av landstinget så pengarna är konstanta. Jag orkade inte svara honom....
    ja, det var ju just det, hon snackar bara skit.
    jo, visa hur fel hon har!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-03 22:54:30 följande:
    Tja... innom mitt gebit är "bolagen" finasierade av landstinget så pengarna är konstanta. Jag orkade inte svara honom....
    intressant att du OCKSÅ tänkte att det var en man!
  • Polly S

ser "Eden Lake" med ett öga, ngn som sett?

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-03 23:10:37 följande:
    Nope...är det en skräckis?
    mja.
  • Polly S
    Grizelda skrev 2010-01-03 23:11:53 följande:
    Jag tänkte svara något bra, men orken försvann. Undrar om ironin går fram till henom...
    jag förstod den iaf! {#lang_emotions_smile}
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-03 23:14:51 följande:
    Vad kul att se "hålla-varann-om-ryggen"-mentaliteten som råder i den här tråden
    apselut!
    mucka med mig, mucka med hela tråden!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-03 23:24:45 följande:
    Lite roligt.... Jag jobbar dock innom kommun oc landsting och har pluggat ihop med en liknande person så jag gillar att se om jag kan "vinna" en argumentation. Jag gillar tydligen att slå huvudet i en betongvägg. Vissa är som sten i sina åsikter.
    kanske beror på att vi är avundsjuka på att hon är genetiskt betingat snyhhare än oss?
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-03 23:29:07 följande:
    Ja, jösses. Jag kommer inte på någonting att skriva tillbaka till henne. Mina nitningar bygger på att det i alla fall finns någon form av verklighetsuppfattning hos den som tar emot förolämpningen. Om det inte finns det så har jag liksom ingenting att komma med. Jag har alltså hittat min akilles-häl. Men kom igen: "Dessutom så handlar det till 75% om att se bortom sina begränsningar. Vilket 75% av befolkningen inte gör." Hon har uppenbarligen gått en kurs baserad på amerikanska säljteknik. Som alla vet kan amerikaner bara hantera en siffra per dag så därför repeterar man alltid samma. Hade det till 83% handlat om att se bortom sina begränsningar och bara 64% gjorde det så hade det inte funkat som argument.
    nita henne ändå!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-03 23:29:23 följande:
    Fan att du skämde ut mig på det sättet! Fyyyyyyyyyyy!
    du är väl också snyggare?
Svar på tråden Tråddödare forts....