Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-12 23:01:37 följande:
    Hur hamnade jag här egentligen, kommer inte ihåg.. *funderar så det knakar* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du lugnade ner mig i SD-tråden och så hade du och jag och Scratchy så kul där så jag tyckte att du lika gärna kunde hoppa in här. Sen fick jag veta att du för längesedan hade deltagit i tråddödartrådar med ungefär samma gäng som nu
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 23:01:58 följande:
    Ja men det var så kul när jag kom på vad jag hade skrivit istället för det. :) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ah det var så du menade Men visst menar du egentligen capish eller hur det nu stavas?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:03:54 följande:
    Aha.. det går så fort här så man hinner inte med. Så brukar jag oxå göra, det är sååå kul.. hihihihihihihihi Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahah, nu ska vi ha det åtanke och missbruka det lite då och då
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-12 23:05:01 följande:
    Men åh, tack tjejen Sånt får jag inte nog av att höra!
    Åh tycker jag det...nä, måste vara min galna tvilling!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 23:05:26 följande:
    Jo, du har rätt. Kaput betyder kondom på persiska helt rätt. Jag menade att du annars är analfabet ( enligt dig själv ) i allt annat men ordet för kondom på persiska kunde du rakt av. :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, man kommer ju ihåg det liksom. Jag tyckte att det lät så sjukt för jag kopplade det till motorhuv som tydligen också heter kaput och sen till tyskans ord för sönder
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:07:42 följande:
    Ja, kommer du inte ihåg hur jag och den där rasisttjejen kastade glåpord till varann och så kom du och partypoopade
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 23:08:59 följande:
    Ja, det var capish jag menade. Kom på nu att jag har skrivit Kaput i en inlägg jag skrev i krig-tråden också. :)Har skrattat så jag kissar på mig snart. ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahha, undrar vad ar ar tyckte om det! Han blev nog tvungen att rena sig efter att ha läst ordet Kaput
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:13:02 följande:
    Ser du? Skitkul
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 23:13:37 följande:
    Mmmm, köp Kaput så kaputerar vi på kaput.Översättning:Boro Kaput bekhar ro kapute maskin "kaput" konim. Hehehe...det där ska jag skicka till en killkompis som blir röd som en tomat när man kramar honom. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:14:20 följande:
    Haha.. ja, just det.. men jag kom inte ihåg var det var för smart jag skrev. - Gott med paj? Eller det kanske var en annan tråd.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du citerade de flesta av både mina och hennes inlägg för att visa hur barnsliga vi var och det var det som fick mig att uppmärksamma dig och tycka att du var/är en härlig brutta!
Svar på tråden Tråddödare forts....