Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-12 23:16:40 följande:
    Jag ser att någon missbrukar citat-funktionen... nåväl, godnatt för ikväll då... Kvinnorna var onda... men maten var god...
    Miss you
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 23:17:40 följande:
    Men är han inte van att du säger såna saker?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-12 23:22:05 följande:
    Hejhej, hemskt mycket hej Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!

Hej på dig!

Skitkul att observera tråden. Roses är besviken på att Sedek inte sexflirtar, Sedek vill framstå som lite mer moralisk, Mandi tycker att Stayhard får henne att tänka på annat än kläder, Scratchy tycker lite olika saker bla om oidipuskomplex och att Mandi är tråkig fast han gillar henne jättemycket.

Hur är det själv då?

• Velour
    Roses skrev 2010-02-12 23:23:27 följande:
    Stackaren är nyfrälst religös men jag fortsätter med min tortyr. :pNiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikotin.  Går nu. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Då blir du än mer frestad va?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-12 23:27:07 följande:
    Haha Asabra!Jag är moralisk, lovar. Mitt nick betyder ju till och med "Den rättfärdige"
    Jaja, en ulv i fårakläder är harmlös också.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-12 23:28:19 följande:
    Du glömde dig själv Velour! vad håller du på med då?
    Jag skrev ju det, observerar er Fast nu kommer du väl att ändra mina ord i ditt citat så att det blir till nåt helt annat
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-12 23:29:05 följande:
    Miss you too tulip... Kvinnorna var onda... men maten var god...
    Fast jag trodde att du skulle logga ut, så jag tar tillbaka det där. Istället får du en megakram och en puss{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-12 23:31:39 följande:
    "Den rättfärdige faller sju gånger, men Herren reser honom upp" Eller nått sånt står det skrivet, så jag har råd att göra lite misstagFast ärligt talat känner jag mig mer som ett lam i ulvakläder med alla dessa muskler jag börjar få.
    Du har fallit så många gånger så du ligger nog sämre till än en "fallen angel"

Det heter LAMM, Mr. Muscle. Ta det lugnt med tränandet. Ser förresten att du har skaffat dig en ny kompis som gillar att dela tjejer med dig...
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-12 23:32:55 följande:
    Nehej då, det var ju DU som började med det i kväll. Jag gav igen en gång, sen får det räcka.Däremot så slipper ni mig snart, måste sova nu. Fortfarande groggy i skallen efter gårdagens migrän.
    Har jag sagt att det var du som började? Såklart började jag, fick igen och tänkte att du säkert kommer att göra det igen och igen och igen...
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 23:33:57 följande:
    Jaaaaaaaa, han skickade sms * Mår du bra? * Som jag misstänkte att han skulle skriva :) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Menade han seriöst eller ville han bara skämta lite gulligt?
Svar på tråden Tråddödare forts....