• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-07 22:50:25 följande:
    Freudian slip?
    Vad är det?
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-07 22:51:14 följande:
    Vad är det?
    freudiansk felsägning!
  • Grizelda
    Velour skrev 2010-01-07 22:51:14 följande:
    Vad är det?
    Det är den där gamle snuskgubben Freud. Han menade att folk ofta "råkar" säga fel så att de säger det de egentligen vill säga.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-07 22:52:40 följande:
    freudiansk felsägning!
    Jag vet ändå inte vad det är..
    Analysera mera!
  • Velour
    Grizelda skrev 2010-01-07 22:54:22 följande:
    Det är den där gamle snuskgubben Freud. Han menade att folk ofta "råkar" säga fel så att de säger det de egentligen vill säga.
    Freud var ett pervo ja! Men jag tror tyvärr att han har lite rätt i just detta fall..
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-07 22:58:43 följande:
    Jag vet ändå inte vad det är..
    att ditt undermedvetna bubblar upp och får dig att 'avslöja'/säga fel saker i sammanhanget för att det är det du egentligen vill/tänker på....
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-07 22:59:41 följande:
    Freud var ett pervo ja! Men jag tror tyvärr att han har lite rätt i just detta fall..
    jaså, är kompisen en snygging? trevlig har du ju redan skrivit att han var!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-07 23:00:11 följande:
    att ditt undermedvetna bubblar upp och får dig att 'avslöja'/säga fel saker i sammanhanget för att det är det du egentligen vill/tänker på....
    Det är nog andra gången under hela mitt liv som jag har gjort en felsägning av den typen!
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-07 23:02:46 följande:
    Det är nog andra gången under hela mitt liv som jag har gjort en felsägning av den typen!
    shit kommer du ihåg sånt?
    jag tror jag säger/skriver fel ofta!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-07 23:00:49 följande:
    jaså, är kompisen en snygging? trevlig har du ju redan skrivit att han var!
    Oh well, har jag sagt A får jag väl säga B. Det gör inget att jag outar detta, för det leder ändå ingenstans.

Han och jag går i samma sociologikurs, så jag har bara känt honom sedan augusti. Jag hoppade in i kursen en vecka senare än de andra eftersom jag i sista sekund sökte till den.

Redan samma dag som jag började "upptäckte" jag honom. Men det var inte så att jag bara fokuserade på honom. Allt var ju så nytt och jag tänkte mycket på att hitta min plats i min nya klass och hitta vänner etc. Tilläggas ska att han och jag hamnade i samma grupp och är fortfarande i samma grupp. Vi är tre tjejer och sen han.

Jag brukade märka att han alltid satt ensam på föreläsningarna, men tänkte inte mer på det, utan satte mig med några andra tjejer. Men de var så tighta med varann så jag kom inte in i deras gäng, så då en dag satte jag mig bara hos denna kille. Jag gillade honom nästan omedelbart. Han var så lugn och go (nä inte go gubbe ). Kände direkt att han och jag komm bra överens. Så då satte jag mig bredvid honom varje dag osv. Jag kände en attraktion.

På våra grupparbeten märkte jag att han och jag tänker mer lika och även där kommer bättre överens än jag och de andra tjejerna För mig växte dragningen jag kände åt hans håll. Men jag gjorde aldrig slag i saken. Grejen är att våra omständigheter är fööör olika. Det är stor åldersskillnad mellan oss, för det första, samt att jag knappast tror att det skulle vara önskvärt för honom att vilja vara tillsammans med en tjej som har så mycket mer erfarenhet än honom. Men jag fortsatte ändå att gilla honom i hemlighet.

Under tiden lärde jag känna en annan kille som mer passade mig så det jag kände för denna kille minskade rejält och nästan försvann. Men det funkade inte mellan mig och den andra killen. Jag deppade ett tag, men har kommit över det.

Men helt plötsligt kände jag då att det jag kände för min klasskompis stärktes mer än innan jag lärde känna den andra killen (han det inte funkade med). Men det tragiska är att min klasskompis har hunnit bli intresserad av en annan tjej (av av tjejerna i vår grupp).

Jag frågade honom idag hur det stod till med kärleken för honom och då sa han det. Det kom fram att han blev intresserad av den andra tjejen alldeles nyligen, ungefär vid den tiden jag blev intersserad av den andra killen.

Så jag gick lite sönder idag, men behöll masken och visade att jag var glad för hans skull, även om jag ärligt talat inte var glad. Han, jag och den tjejen han är intresserad av ska fortsätta på nästa termins sociologi också och jag känner redan nu att jag kommer att må riktigt dåligt av att se dessa tu tillsammans

Grejen är att trots sin ålder är han PRECIS så som jag egentligen vill att en man ska vara! Om han är så bra nu, så är jag säker på att han bara blir bättre med åren. Vilken tur den tjejen har som han honom som beundrare.
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....