• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Grizelda skrev 2010-01-08 09:45:22 följande:
    Är fältet helt öppet?
    Jag är HÄR och *surar*. Det är svinkallt ute så jag tänker inte sätta min fot ute i det här vädret. Här hemma håller jag på och bli galen {#lang_emotions_yell}
  • I Blackrose I

Nehä, ska kanske ta och städa för femtielfte gången. Ingen verkar va här ju

• Grizelda
    Roses skrev 2010-01-08 09:52:59 följande:
    Nehä, ska kanske ta och städa för femtielfte gången. Ingen verkar va här ju
    Oj, det låter besvärligt. Bor du i närheten kan du få städa mitt hus så du inte sliter upp ditt eget .
  • I Blackrose I
    Grizelda skrev 2010-01-08 09:55:30 följande:
    Oj, det låter besvärligt. Bor du i närheten kan du få städa mitt hus så du inte sliter upp ditt eget .
    70kr/per timme Deal? {#lang_emotions_kiss}

Det är första gången jag är utan barn&man i flera dag. Det ÄR JU TORTYR {#lang_emotions_cry}
  • Grizelda
    Roses skrev 2010-01-08 09:58:01 följande:
    70kr/per timme Deal? Det är första gången jag är utan barn&man i flera dag. Det ÄR JU TORTYR
    Aj då! Jag vet inte hur energiska människor känner sig, så jag har inte så många råd att ge. Själv är jag mer av den typen att om jag har en bok och en soffa så finns det inga problem i världen .
  • Ord blind

Du kan få passa min unge för 100 kr timmen. Hon bara gråter och gråter och inget fel är det på henne. Jag får aldrig sova och vill bara lägga mig ner och vakna på söndag.

Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Polly S

åh, vilken konstig dag! vad skönt det blir när eleverna kommer på måndag så jag slipper prata med alla konstiga kollegor!

nu ska jag åka hem!
    hörs!

• I Blackrose I
    Ord blind skrev 2010-01-08 10:29:04 följande:
    Du kan få passa min unge för 100 kr timmen. Hon bara gråter och gråter och inget fel är det på henne. Jag får aldrig sova och vill bara lägga mig ner och vakna på söndag.
    Vet du. Jag skulle passa din dotter utan betalt just nu så mycket som jag längtar efter min minsta {#lang_emotions_cry} Pratade med maken för en stund sen och då hörde jag lillen i bakgrund. Vill bara krama och pussa ihjäl honom just nu.
  • I Blackrose I
    Grizelda skrev 2010-01-08 10:04:23 följande:
    Aj då! Jag vet inte hur energiska människor känner sig, så jag har inte så många råd att ge. Själv är jag mer av den typen att om jag har en bok och en soffa så finns det inga problem i världen .
    Jag blir så här när jag är ensam. Jag kan sitta och titta på tv med sönerna och bara lata mig en hel dag men när dom inte är hemma blir jag galen {#lang_emotions_embarassed}
Svar på tråden Tråddödare forts....