• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Scratchy

Shit va ni skriver!

Have no fear Scratchy is here!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-08 16:53:13 följande:
    Daa!! Du behöver ju inte dissa dig så håårt!! Vad tror du inte han funderar på om han gillar dig då?? Då måste han tycka att du aldrig skulle titta åt han hål pga det ena och än det andra.Ge det lite tid! Det är inte säkert att han gillar tjejjen när det kommer till kritan (när han har umgåtts med henne tillräckligt för att få en mer nyanserad bild). Bah!! Har mycket jag skulle vilja tilllägga men jag stopper här.Eller... jag menar.. vilken man skulle inte vilja ha dig? (Och nu menar jag man och inte ålder!! ) Du har visat här att du är klok, smart, rolig, har mycket humor, behöver jag fylla på??
    Snällt skrivet av dig. Grejen är att han har ju känt denna tjej ända sedan vi började kursen, men att hans intresse växte för henne under tiden. Så han har väl ett hum om hur hon är så att säga.

Ja, OM han hade varit intresserad av mig tidigare så skulle han nog troligtvis inte se nån chans heller eftersom jag tidigare har pratat om att jag aldrig kan känna nåt för en yngre kille. Kommer ihåg att han mumlade tillbaks nåt (besviket) svar. Vet faktiskt inte varför jag sa så, när jag egentligen gillade honom. Jag har idag tänkt mycket på vad jag kände för denna kille under den tiden vi känt varann. Det har varit en blandning av vänskapliga känslor blandat med attraktion..Så svårt att veta exakt. Jag vet inte!

Men attraktionen blev starkare för honom när det inte fungerade med den andra killen.

Problemet är att jag måste fortsätta att träffa honom pga studierna, vilket försvårar för mig att komma över honom, men jag överlever.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-08 17:09:07 följande:
    Min dag har varit toppen. Jobbade lite, träffade trevliga arb kamrater, när jag slutat åkte jag och shoppade (tidigare en favorit, nu oftast belastning) och hittade utekläder till lillen!!! 800 kr fattigare bagav jag mig hem och nu sitter jag här som värsta lyxfrun och väntar på att han gjort maten klart... Kunde inte vara bättre!!!!
    Lyxigt värre!
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-08 17:21:18 följande:
    Enig med dig! Man ska vara rädd om sig själv och positiv! Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Joo...Måste hålla mig sysselsatt så jag får lättare att distansera mig från dessa tankar och känslor.
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-08 17:36:37 följande:
    Shit va ni skriver! Have no fear Scratchy is here!
    Joina vetja!

Det där är också Qwertys standardkommentar
    Analysera mera!
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-08 18:25:26 följande:
    Joo...Måste hålla mig sysselsatt så jag får lättare att distansera mig från dessa tankar och känslor.
    {#lang_emotions_heart}
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Polly S

jag tror ärligt talat jag måste hitta ett annat yrke.
    vi har jobbat 2 dagar och jag har en klump i halsen när jag tänker på jobbet.
    jag älskar undervisningen men hatar den dåliga stämningen, samt alla andra uppgifter som bara läggs på.

några tips på vad man kan bli när man blir stor..?

fan.

• Velour
    Ord blind skrev 2010-01-08 18:27:01 följande:
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Men nu smälte jag{#lang_emotions_sunny}
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-08 18:29:13 följande:
    jag tror ärligt talat jag måste hitta ett annat yrke. vi har jobbat 2 dagar och jag har en klump i halsen när jag tänker på jobbet.jag älskar undervisningen men hatar den dåliga stämningen, samt alla andra uppgifter som bara läggs på.några tips på vad man kan bli när man blir stor..? fan.
    Men varför det helt plötsligt? Är det pga alla de kommande ändringarna? Skola om dig till psykolog eller varför inte kurator.
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....