Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2009-12-23 18:32:39 följande:
    Jaa....måste ju erkänna att det drog i smilebanden när jag läste igenom vad ni skrivit.... Bättre lycka nästa gång.
    Jag vet

Tack, ska nog se till att få nr. 200 iaf.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-23 20:54:35 följande:
    Jag hoppas fanimej att mina insatser på jobbet uppskattas mer än jag tror! I övrigt så artade det sig till en väldigt bra dag, förutom den j*vla förkylningen då. Har ätit julbord hos mamma och fått fina presenter, både till oss och särskilt till lilleman, han fick massor av Duplo och kläder och en stor spelande och dansande docka i form av Igglepiggle (från I drömmarnas trädgård) så han var överlycklig iallafall Och mat så det sprutade ur öronen, hoppas han sover till nio imorgon
    Vad roligt!

Våra julklappar ligger nu under granen i väntan på att slitas sönder imorgon
  • Velour
    AtroCious skrev 2009-12-23 21:23:26 följande:
    - Vet du varför prärievargarna bara ylar på nätterna?- Nej.- På dagarna ser de alla kaktusarna.
    theatrocious.blogspot.com
    Jag fattar inte
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-23 21:29:17 följande:
    Va go du är!!!De ylar på natten...På dagen ser de taggarna....Hjälpte det????
    Näää...poletten har fastnat helt..
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-23 21:36:45 följande:
    Jag varnar dig! Vi har allihopa varit busiga en gång och nu är vi fast i tråddödarträsket.... Hoppa av innan det är för sent eller acceptera att du kommer vara fast. Här får vardagen lite mer guld på kanten och man kan följa någons flört eller se vänskap gro.
    True!
  • Velour
    AtroCious skrev 2009-12-23 21:27:23 följande:
    Jag vet. Men så är det ibland.

Dig har jag sett i många andra trådar, men kul att du även tittade in i denna.
  • Velour
    AtroCious skrev 2009-12-23 21:41:45 följande:
    Ni verkar så där mysigt trevliga. Säker på att ni bjuder på varm choklad snart.
    theatrocious.blogspot.com
    Men en marshmallow på.
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-23 21:43:36 följande:
    Okej... På dagen kan vargen gå runt taggarna... På natten ser den inte dem och springer in i dem så ofta att de måste yla av smärta... Har du fått lite smörja på poletten nu?
    Ja. Men bu vilket dåligt skämt!
Svar på tråden Tråddödare forts....