• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-11 21:24:38 följande:
    Hallöö! Snart är det träff!!
    Har sagt det förut och säger det igen...
    Jag kan inte ordna träffen den helgen.

Om jag ska ordna det måste vi skjuta på det. Irl ha satt käppar i hjulet den helgen..

Sen finns alltid båten kvar... En kryssning i mitten/på mars??
  • Midka

Tänk att det blev lite liv i tråden nu när V-kvinnan är tillbaka.. Var lite dött för en timme sen...

• Midka
    Sedek skrev 2010-01-11 21:28:58 följande:
    Isnogoods rör... Behöver hon en som kan rensa lite och har annonserat här Nu verkar det verkligen som att jag missat nått i tråden!!!
    Kul o se att du är tillbaka!!!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-11 21:38:37 följande:
    Det är ju bara 50 000 inlägg till vinsten, det fixar ju vi
    Eller hur!! Tyckte det verkade vara en enkel sak att pricka precis just det inlägget...
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-11 21:40:22 följande:
    Hejsan!Om det blir båt, så kommer varken Scratchy eller J hjärtar A...Om det blir hos Midka skulle jag nästan bli bankrutt, men fixa det på nåt sätt. Men nu kan inte Midka just löninghelgen i februari..så...oj...glömde vad jag skulle skriva här..Nä, men vi får väl se. Blir det i maj, så kan jag absolut inte. Men ni FÅR inte träffas utan mig, bara så ni vet
    Nej, det går inte. Jag vill oxå vara med!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-11 21:42:41 följande:
    Inte mycket mildare här inte Gick upp 03:30, o då var det -11 ute, kl 05:40 så var det -15...sedan så har det legat på -15 till -18 som det är nu O inga tecken på att få något vatten i huset. Dubbel= -Har provat med att ha en kupevärmare på maxeffekt under diskbänken, har stått där i 5 timmar snart...men ingen skillnad...så det verkar sm om jag får öppna upp den stora plånboken jag inte har o ta ut rörmokare om det inte släpper den här veckan tyvär....
    Smiley
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-11 21:43:13 följande:
    Meh, till Åre?! Jag vill till nånstans där det är varmt och mysigt.
    Du kan ge resan till mig..

Jag vinner aldrig något (eller iaf mycket, mycket sällan...)
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-11 21:47:57 följande:
    Mitt nr!
    Faan!
    ja, ja...
    Grattis då....
Svar på tråden Tråddödare forts....