• Midka

Tråddödare forts....

Det är så jäkla kul att läsa ikapp vad ni yrat om under natten!!

Vi ses sen!!!

• Midka

Velour: De har öppnat tråden du vill svara i igen!!

• Midka
    Velour skrev 2010-01-17 11:20:28 följande:
    Jag såg det...Tror nog inte att jag kan låta bli att svara (även om jag med all sannolikhet kommer att få skit från moderator)
    Det var nog tur att du svarade så fort... Av inläggen att dömma kommer nog den tråden snart att stängas permanent!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-16 22:30:47 följande:
    Vad hände? Vart tog alla vägen?Fiona, har du hittat nåt svenskt ord för "wandering eyes"?
    Möjligen "kasta ögon på".

Vi funderade på "han springer efter kjoltyg" men det betyder mer att han försöker på kvinnor i säng och det blir lite starkare än "wandering eyes".

Detta uttryck har nu blivit en familjeanjelägenhet hos oss.
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-17 12:46:28 följande:
    hej tråden!nu ska vi iväg på husvisning (nej, inte det huset Velour!), sen lunch på stans bästa gatukök, sen hundpromenad!ha en bra dag!
    Åh så trevligt! Hoppas huset är jättfint och kostar hälften mot de andra och att just ni får köpa det. Eller att det är urfult och asdyrt så ni kan släppa det med en lätt fnysning!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-17 13:49:19 följande:
    Hej mina vänner =) Överlevde festen och är sjuuukt sliten idag , men måste ta ett ryck och snygga till mig och hemmet eftersom min far och bror kommer på middag om ett par timmar. Vad mycket ni hann babbla igår! Vi hörs sen ikväll, bild kommer kanske på fejjan först
    Heej!
    Säg att du var snyggats på festen! Kommer ha span på fejjan!!
  • Midka

Hej på er!

Vet ni hur det fungerar om man lägger in bilder här på FL. Är det som på fejjan att de tar rätten till alla bilder och att jag inte kan radera dem (fejjan spar dem på något sätt)?

• Midka
    Polly S skrev 2010-01-17 18:33:34 följande:
    det här var mer ett kolla-standard-hus för vår del, och det var kanske tur.planlösningen var helt vansinnig, skitstort vardagsrum, inget kök (alltså bara laga-mat-kök, ingen plats att sitta!) och små, små rum, så små så man knappt fick plats med ngn dubbelsäng, iaf inte utan att åla sig in...ändå var det sjuuuuukt många som var och tittade och många som skrev upp intresse...nej, inget för oss -men bra att titta!
    Vilken tur!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-17 19:20:25 följande:
    Nu finns bilder i min Övrigt-mapp i Galleriet, säg till om ni inte kan se dem så lägger jag till er. Fiona och Scratchy får väl blunda för kostymshortsen och bara kolla överkroppsbilderna
    Du är grymt snygg!!!
    Och med de skorna till.... Jisses!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-17 19:23:06 följande:
    Midka med tror jag, för jag var "me three"... FB-bilden var iaf hur cool som helst!
    Moi..!!??{#lang_emotions_dreamer}

Bilderna var i alla fall grymma!
Svar på tråden Tråddödare forts....