• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-12 23:51:16 följande:
    Nej men boken om fyrarummaren verkar väldigt intressant, ska beställa den tänkte jag.En annan fråga då:Har du läst "Gryning över Kalahari" ?
    Jag är också intresserad av fyrarummaren! Den verkar vara klockren

Nej, har inte läst "Gryning över Kalahari". Vad handlar den om?
    Analysera mera!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-12 23:49:20 följande:
    Tycker du om att fika/äta ensam ute? Eller gör du det bara om du måste?
    Fika ensam har jag nog aldrig gjort, usch vad trist. Lunchen äter jag oftast ståendes utanför bilen... Eller på kontoret med kollegerna. Sällan att jag sätter mig själv på en restaurang.

På hotell brukar jag äta på rummet, gillar inte att sitta själv på restaurang. Vill inte smälta in bland alla andra Scandic gubbar med ölmage, hamburgare och en stor Mariestads...!

Du då? Fikar du SJÄLV?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-12 23:51:59 följande:
    Ah! Går det bra med litteraturläsningen? Är det intressant? Tja, smaken är väl som baken
    Ja det går bra, denna kursen är väldigt intressant och passar mig bra. Läraren är engagerande och kompetent, timmarna bara försvann idag.
    Ämnet är Organisational Behaviour.

Vad var det du skulle läsa nu? Grupparbete?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-12 23:54:25 följande:
    Fika ensam har jag nog aldrig gjort, usch vad trist. Lunchen äter jag oftast ståendes utanför bilen... Eller på kontoret med kollegerna. Sällan att jag sätter mig själv på en restaurang.På hotell brukar jag äta på rummet, gillar inte att sitta själv på restaurang. Vill inte smälta in bland alla andra Scandic gubbar med ölmage, hamburgare och en stor Mariestads...!Du då? Fikar du SJÄLV?
    Jag tycker att det känns direkt obehagligt att fita/äta själv. Har blivit tvungen till det flera gånger och då känns det så jobbigt så det går inte att njuta av maten. Men så känner jag om jag är själv på ett ställe med mycket annat folk. Annars är det rätt skönt att äta själv om jag, som du, är på rummet t.ex.
    Analysera mera!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-12 23:53:09 följande:
    Jag är också intresserad av fyrarummaren! Den verkar vara klockren Nej, har inte läst "Gryning över Kalahari". Vad handlar den om?

Den ska tydligen passa bra in på studenter som läser beteendevetenskap, organistorisk och indvid.

Ska beställa den med

Beskrivande text från Bokus:

Gryning över Kalahari är den fantastiska berättelsen om hur en liten grupp Homo sapiens, kanske 10-20000 individer som levde i Afrika för 150000 år sedan, spred sig över hela jordklotet. Och förändrade det för all framtid.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-12 23:56:29 följande:
    Ja det går bra, denna kursen är väldigt intressant och passar mig bra. Läraren är engagerande och kompetent, timmarna bara försvann idag.Ämnet är Organisational Behaviour.Vad var det du skulle läsa nu? Grupparbete?
    Vad roligt att du finner detta intressant. Tycker också att såna här ämnen passar dig. Jag kommer nog själv att läsa en kurs i Organisation (eller om det hette Organisation och Ledarskap.{#lang_emotions_undecided}) nån gång i höst.

Ja, vi har fram tills nu hållit på med ett grupparbete. Vi är klara och har bara redovisningen kvar, som är nästa vecka.
    Analysera mera!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-12 23:57:52 följande:
    Jag tycker att det känns direkt obehagligt att fita/äta själv. Har blivit tvungen till det flera gånger och då känns det så jobbigt så det går inte att njuta av maten. Men så känner jag om jag är själv på ett ställe med mycket annat folk. Annars är det rätt skönt att äta själv om jag, som du, är på rummet t.ex.
    Det borde finnas en webisida där man kan skriva upp sig som ensamätare. Var man är och när man ska äta, så kan man stråla samman bara för att slippa äta själv.

Sidan skulle kunna finansieras med restaurangreklam.

Hm..., ett framtida projekt kanske{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-12 23:58:56 följande:
    Den ska tydligen passa bra in på studenter som läser beteendevetenskap, organistorisk och indvid.Ska beställa den med Beskrivande text från Bokus:Gryning över Kalahari är den fantastiska berättelsen om hur en liten grupp Homo sapiens, kanske 10-20000 individer som levde i Afrika för 150000 år sedan, spred sig över hela jordklotet. Och förändrade det för all framtid.
    Ja, den låter väldigt intressant. Men är det skönlitteratur?
    Analysera mera!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-13 00:01:13 följande:
    Vad roligt att du finner detta intressant. Tycker också att såna här ämnen passar dig. Jag kommer nog själv att läsa en kurs i Organisation (eller om det hette Organisation och Ledarskap.) nån gång i höst. Ja, vi har fram tills nu hållit på med ett grupparbete. Vi är klara och har bara redovisningen kvar, som är nästa vecka.
    Ah, fixar ni det tror du? Hur ligger ni till tror du?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-13 00:02:03 följande:
    Det borde finnas en webisida där man kan skriva upp sig som ensamätare. Var man är och när man ska äta, så kan man stråla samman bara för att slippa äta själv.Sidan skulle kunna finansieras med restaurangreklam.Hm..., ett framtida projekt kanske
    Hahha, bra idé! Men det skulle ändå kännas lite konstigt att äta tillsammans med folk man inte känner. Fast du hade kanske tänkt att man gör upp långsiktiga planer, så man har hunnit bekanta sig lite innan
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....