• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-13 21:41:34 följande:
    Det vill jag också vara med att få uppleva, men jag tror nog inte att jag skulle kunna återvända dit för att bo...Först och främst kan jag knappt skriva och läsa på persiska, sedan känner jag mig mer hemma i det svenska systemet. Men - man ska aldrig säga aldrig...Men jJag tror inte ens att jag kommer att vara vid liv den dagen Iran blir som det var förr
    Jag känner mig också mer hemma i det svenska systemet men vet du?! Man vänjer sig vid "deras" system också. Efter ett par nävar och knäskålar så hittar du den rätta teknik.

Nej, jag vet inte om jag skulle kunna bo där permanent heller. Fast jag pratar&skriver flytande persiska. Min mamma var lärare i Iran så du förstår ;)

Jag hoppas verkligen jag är vid liv den dan mullorna tar och försvinner därifrån.
  • I Blackrose I
    Ord blind skrev 2010-01-13 21:45:42 följande:
    Jag hejar på er!
    Tack ;)

Att vi slår rekord i inläggskrivandet eller få bort mullorna ut ur Iran? :p
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-13 21:43:46 följande:
    Hehe, jag är mest ostbågetypen. Är galen i ostbågar, måste äta upp hela påsen annars kryper det i mig. Fast sourcreamchips är en favorit här hemma också. Åh, jag älskar skräckfilmer men jag får inte titta på dom då maken inte gillar skräckfilmer. Jag tror jag var 10-11 när jag såg "onda dockan" med mina kusiner. Vi kastade ut alla mina dockor och sov i mina föräldrars säng alla 3 tillsammans under en veckas tid
    Ostbågar är också gott. Har upptäckt att det finns ostbågar som är lite starka. Typ chiliostbågar eller nåt.

Vadå får inte titta på skräckisa hemma! Det är väl bara att låsa in maken i sovrummet och sätta på värsta skräckisen och mumsa i dig en massa gott samtidigt. Det är hur härligt som helst

Hehe, sov i föräldrarnas säng i en vecka? Sådär rädd blev jag för några år sedan när jag såg The Ring
    Analysera mera!
  • Ord blind

Inte inläggskrivandet om vi säger så... :-P

Audiatur et altera pars
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-13 21:45:42 följande:
    Jag hejar på er!
    Hallå hallå{#lang_emotions_sunny}
    Analysera mera!
  • Ord blind
    Roses skrev 2010-01-13 21:43:46 följande:
    Hehe, jag är mest ostbågetypen. Är galen i ostbågar, måste äta upp hela påsen annars kryper det i mig. Fast sourcreamchips är en favorit här hemma också. Åh, jag älskar skräckfilmer men jag får inte titta på dom då maken inte gillar skräckfilmer. Jag tror jag var 10-11 när jag såg "onda dockan" med mina kusiner. Vi kastade ut alla mina dockor och sov i mina föräldrars säng alla 3 tillsammans under en veckas tid
    Jag gillar grillchips.
    Audiatur et altera pars
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-13 21:49:02 följande:
    Ostbågar är också gott. Har upptäckt att det finns ostbågar som är lite starka. Typ chiliostbågar eller nåt.Vadå får inte titta på skräckisa hemma! Det är väl bara att låsa in maken i sovrummet och sätta på värsta skräckisen och mumsa i dig en massa gott samtidigt. Det är hur härligt som helst Hehe, sov i föräldrarnas säng i en vecka? Sådär rädd blev jag för några år sedan när jag såg The Ring
    Sist jag blev så där rädd igen var när jag såg "Laura". Vet du vilken film jag menar? Den där tjejen ser sin moster tror jag i spegeln. Hon blev mobbad på skolbalen och satte eld på skolan tror jag och kastade ner sin mamma från trappan. Kommer inte ihåg riktigt hur det var men jag minns att jag var extra kramgo mot gubben i flera dagar :)

Nej, nu börjar dansen snart och jag är nöjd och belåten med min insats på FL ikväll ;) så jag lämnar er tjejer.

Shab khosh ( trevlig kväll )
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-13 21:47:20 följande:
    Jag känner mig också mer hemma i det svenska systemet men vet du?! Man vänjer sig vid "deras" system också. Efter ett par nävar och knäskålar så hittar du den rätta teknik.Nej, jag vet inte om jag skulle kunna bo där permanent heller. Fast jag pratar&skriver flytande persiska. Min mamma var lärare i Iran så du förstår ;)Jag hoppas verkligen jag är vid liv den dan mullorna tar och försvinner därifrån.
    Ja, man kan väl alltid lära sig. Det var ju det mina föräldrar gjorde när vi flyttade till Sverige. Och de kunde inte ens ett ord svenska. Jag kan ju prata persiska åtminstone, även om jag nästintill är analfabet i persiskan

Det skulle vara gött att se skiten röjas ur vägen. Usch för dem. Sååå pinsamt att Iran ser ut så idag. Fy!{#lang_emotions_throwup}
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-13 21:51:34 följande:
    Vad hejar du på?
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Ord blind skrev 2010-01-13 21:51:34 följande:
    {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Tråddödare forts....