Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-02 00:21:18 följande:
    Såg det.. Jag är trött som vanligt, han är hemma hos sig antar jag, vi var och käkade tillsammans innan sen åkte han. Han behövde väl sova i natt.. Sedek: jag behöver inte större säng, sonen ramlade ner från sin säng inte min. Min känns stor nog som det är när man ligger där själv..
    Kunde han inte sova så bra inatt? Blev det för trångt?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-02 00:21:59 följande:
    Det är originalversionen på tyska, handskriven av herr Jung.(nej den är på svenska faktiskt, men allt annat stämmer om specialrummet...)
    Va? Stämmer det där om rummet?? Näääee!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-02 00:19:32 följande:
    Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw. ..Men nu måste jag sova om jag ska orka upp till jobbet imorgon... kommer säkert att försova mig...
    Hoppas du sover sååå gott! {#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-02 00:23:20 följande:
    Jag har matchmejkat och det blev inte alls bra. Nu ska de gifta sig med varandra och jag fattar inte alls hur det gick till... de passar verkligen inte ihop...
    Men tydligen fattade de tycke för varann trots allt. Så nog fanns det något där som du ansåg gjorde att de passade ihop.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-02 00:25:50 följande:
    Hoppsan, ja så kan man ju se det också. Eller att de väljer ju faktiskt fritt att gå dit, om dem två sedan fattar tycke så kan ju inte sammanföraren ha något ansvar i det.Men din situation måste du väl erkänna var lite annorlunda än "vanlig matchmaking" ?Fast jag kan förstå att du känner så inför matchmaking pga att du har dåliga erfarenheter av det, självklart.
    Ja, precis det är valfritt att gå, men jag tycker ändå att situationen inte ska vara uppgjord. Att man naturligt och av sig självt ska råka på den man fattar tycke för

Nej, min situation var en vanlig matchmaking. En dold sådan också. Det var inte ens så att nån tipsade mig om honom, utan de såg till att han och jag ofta hamnade i situationer då vi kunde vara med varann så att vi skulle fatta tycke för varann.

Skillnaden mellan honom och mig var dock den att han såg mig som hon-som-kan-ge-mig-uppehållstillstånd och jag såg honom som en fin kille som jag fick känslor för. LURAD
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-02 00:26:28 följande:
    Puss?
    Puss!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-02 00:27:51 följande:
    Han har en massa pengar... det är det...
    Hmm...känner du fler med massor av pengar som du kan matckmakea med t.ex. mig{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-02 00:29:08 följande:
    Nej nu måste jag också sova...Oj vad sent det blev. Godnatt på er
    Okej Mr. Bond!

Sov gott. Kram
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-02 00:34:39 följande:
    Jo jag vet, inte roligt...Ska tänka på att inte göra så om jag någon gång skulle starta en matchmakingbyrå, vilket inte ens finns på min lista, inte ens ordet match finns på min lista. Så det är inte så troligt!
    Hahaha

Dutti!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-02 00:30:53 följande:
    Och hur många kromosomer har du?
    Var det inte ett skämt där någon ställde den här frågan och den andra svarade:

-Fler än dig iallafall!

Svar på tråden Tråddödare forts....