Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-03-02 21:51:34 följande:
    Det är två helger i maj att välja på. Kolla bloggen så jag inte säger fel!!!!
    Går det inte att ta helgen efter 25:e maj?
  • Velour

För de helger ni tog upp var 13-16 maj samt 21-23 maj. Helgen 28-30 maj är väl OK?

• Velour

Fast, JhA och S-mannen får svårt att följa med som jag kommer ihåg..

• Velour
    Scratchy skrev 2010-03-02 21:59:55 följande:
    Vilka är helgerna och vilken är sjön?
    Jag skrev det i inlägget ovanför ditt.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-02 22:03:23 följande:
    Det är inte spikat så jag ser inte att det skull kunna bli så stora problem.... För mig är de andra helgerna bättre men sista helgen är absolut inte omöjligt!
    Datummässigt är de andra helgerna helt OK, det avgörande är pengarna som jag får den 25:e.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-02 22:20:07 följande:
    Jag förstår men pengar kan man låna av trevliga trådvänner.... Mandi lånar säker ut till dig.. Skojja! Du får låna av mig såklart!Nu måste jag sova... (gammal som jag är...)Ha det så gott!!!!!Kram gumman
    Jag vet inte jag... Men tack för förslaget. Ska absolut överväga det

Godnatt och sov så gott. Kram!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-02 22:15:08 följande:
    Jaha...
    Hur ser det ut med kryssningar i Göteborg?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-02 22:30:26 följande:
    Stena Line till danmark
    Jag kollade upp från Gbg till Fredrikshavn för studentpris och hittade så billigt som 150:- Tur och retur blir alltså för mig 300:-. Resan till själva Gbg ska inte vara så himla dyr heller.
  • Velour

Eller vänta! Tror det blev fel. Jag valde "Endast båtresa" och det var då det blev billigt. När jag valde "Kryssning" så hade jag att välja mellan Kiel och nåt annat ställe och vips blev priset över tusen spänn.

Vad är "Endast båtresa" då? Vad skiljer den sig från kryssning?

Svar på tråden Tråddödare forts....