• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-27 23:12:14 följande:
    Absolut!
  • Ord blind
    Polly S skrev 2009-12-27 23:07:34 följande:
    hej tråden!är på Gotland hos svärföräldrarna och har det bra! hoppas allt är bra med er!
    Hejsan! :)
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-27 23:14:45 följande:
    sex? vadårå? vad diskuteras?
    Lite olika saker, t.ex. om ens intelligensnivå har något samband med hur många sexpartners man haft, om en man inte finner sin kvinna attraktiv när han nekar henner sex samtidigt som en kvinna känner ohälsa när hon i sin tur nekar mannen sex. Hur det skulle kännas att ha orgasm i 30 minuter, som en gris tydligen har etc etc.
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-27 23:07:06 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 23:05:55 följande:
    Fast är det inte lite så att om man letar så finner man tillfället?
    Är det något fel på att vara kåt utan att ha en fast partner? Inom restaurang jobbar man ju ofta så mycket på kvällstid att det inte finns tid över för fasta relationer vilket leder till att folk bara tar någon mer eller mindre slumpmässigt och följer med hem?
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-27 23:15:39 följande:
    Neeej! Jag ville verkligen ha nr. 555! Det var en riktigt jobbig tvångstanke och nu kommer jag att må dåligt för att jag inte fick det!!
    Rackarns att jag tog den....
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 23:20:40 följande:

Är det något fel på att vara kåt utan att ha en fast partner? Inom restaurang jobbar man ju ofta så mycket på kvällstid att det inte finns tid över för fasta relationer vilket leder till att folk bara tar någon mer eller mindre slumpmässigt och följer med hem?
    Fel och fel, det har jag nog inte uttalat mig om. Det jag menade var att söker man finner man tillfället också. I vissa situationer är det dock lättare.

Sedan om det kan kopplas till intelligensnivån är ju också lite intressant, även om dessa killar som arbetar med det inte kan komma med någon seriös forskning
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-27 23:22:07 följande:
    Rackarns att jag tog den....
    OK, jag får väl trösta mig med att det återigen är DIN tråd och att det är HELT Ok att jag missar ett för mig "kristligt" nummer *andas djupt in, andas ut, andas djupt in, andas ut.....*
  • nilla 1972

hej alla tråddödare,... det beror väl på att ve ger dom svar på tal så att diskussionen blir tyst, hehe

• Midka

Har en mycket nära släkting som lätt kunde ta med en flicka hem varje kväll men tycker att det är viktigare att han har känslor för henne och inte bara tillfredställa den sexuella driften.... Han är ifs intelligent.
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-27 23:24:27 följande:
    Fel och fel, det har jag nog inte uttalat mig om. Det jag menade var att söker man finner man tillfället också. I vissa situationer är det dock lättare.Sedan om det kan kopplas till intelligensnivån är ju också lite intressant, även om dessa killar som arbetar med det inte kan komma med någon seriös forskning
    Fast jag anser att det blir så om man vänder på det. Jag skulle faktiskt vilja påstå att många, inte alla, gärna skulle nyttja situationen om de fick möjlighet till det kravlösa sexet och att byta partner utan krux under en kortare period.
Svar på tråden Tråddödare forts....