• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-27 22:35:14 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 22:33:34 följande:
    Deras förförståelse var att ju fler sexpartners, desto lägre intelligens. Iaf vad de hade uppfattat utifrån sin egen omgivning
    Jag tänker inte avslöja mig!! ;P
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 22:39:19 följande:

Jag tänker inte avslöja mig!! ;P
    Men såklart att du inte behöver göra det. Det tänker jag heller inte göra

Men det tål nog att funderas på, lite grann iaf.
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-27 22:40:44 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 22:39:19 följande:
    Men såklart att du inte behöver göra det. Det tänker jag heller inte göra Men det tål nog att funderas på, lite grann iaf.
    Jag tror faktiskt inte det har någon koppling, däremot sin sociala situation. Det finns många inom restaurangbranschen som är intelligenta och läser avancerade utbildningar men knullar som kaniner med ny partner nästan varje gång.....
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-27 21:43:41 följande:
    Grattis till numret
    Wohoooo ett fiint nr... femhundra!
  • Velour

Sex innebär ju inte alltid det gamla vanliga med mannens könsorgan i kvinnans, utan det kan mycket väl vara petting, oralsex etc.

När man blir undersökt av en gynekolog, innebär det att man har haft sex? Eller innebär sex att minst en av parterna ska vara upphetsade?

• Midka
    Velour skrev 2009-12-27 21:45:53 följande:
    Har du? Dyslexi alltså? Då måste väl jag också ha det för jag känner igen mig i det du skriver, alltså att hålla fokus på innehållet i en text om det är många stavfel och andra språkliga brister.
    Japp! Dessutom kan jag ibland fastna fullständig på ett ord som egentligen är helt vanlig.
    Har inte gjort något test eller då men det skulle vara intresannt att göra ett ordetntlig test bara för att få veta....
    I mina tolkingar till tecken har jag grymt svårt att få till "vanliga" bokstaveringar. Gör mitt bästa för att komma runt dem ellet hoppa över.
    Kan bli lätt fustrerande när folk säger att jag ska träna mer för att lyckas. Yeah! Som om det skulle hjälpa!
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 22:44:33 följande:

Jag tror faktiskt inte det har någon koppling, däremot sin sociala situation. Det finns många inom restaurangbranschen som är intelligenta och läser avancerade utbildningar men knullar som kaniner med ny partner nästan varje gång.....
    Intressant!
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-27 22:48:32 följande:
    Japp! Dessutom kan jag ibland fastna fullständig på ett ord som egentligen är helt vanlig.Har inte gjort något test eller då men det skulle vara intresannt att göra ett ordetntlig test bara för att få veta....I mina tolkingar till tecken har jag grymt svårt att få till "vanliga" bokstaveringar. Gör mitt bästa för att komma runt dem ellet hoppa över.Kan bli lätt fustrerande när folk säger att jag ska träna mer för att lyckas. Yeah! Som om det skulle hjälpa!
    Jag förstår. Hjälper verkligen inte träning dig?
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-27 21:57:51 följande:
    Tycker ni att antalet sexpartners och ens intelligensnivå har samband? *hoppas på diskussion*
    Hmmm, svår fråga. Det beror på lite hur man ser det... Har man haft en vild ungdom på några år och sen lugnat sig är det mer omognad. I viss mån borde hänga lite samman med anknytningsproblem. Är man notorisk på kararl eller kvinnor kanske man bör se över vissa andra delar i sitt liv.
    Sen har vi svingers och andra valda sexuella inriktningar och där tycker jag inte att det hänger samman med intelligens. (Å andra sidan har jag aldrig varit med på allvar i de sällskapen så det kanske är en fördom.)
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-27 22:52:33 följande:
    Hmmm, svår fråga. Det beror på lite hur man ser det... Har man haft en vild ungdom på några år och sen lugnat sig är det mer omognad. I viss mån borde hänga lite samman med anknytningsproblem. Är man notorisk på kararl eller kvinnor kanske man bör se över vissa andra delar i sitt liv.Sen har vi svingers och andra valda sexuella inriktningar och där tycker jag inte att det hänger samman med intelligens. (Å andra sidan har jag aldrig varit med på allvar i de sällskapen så det kanske är en fördom.)
    Intressant perspektiv!
Svar på tråden Tråddödare forts....