• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-17 23:41:53 följande:
    Men vad är det som händer? Går alla och lägger sig nu?! Jag har sovit alldeles för mycket idag och druckit mycket kaffe, och när jag såg att det var Femte Elementet på Tv4 Film så insåg jag att jag inte lär somna på ett par timmar ännu. Och iom att Loppan fortfarande har feber och verkar vara ordentligt förkyld så hoppas jag inte på mycket sömn inatt.
    Jag har tyvärr vänt på dygnet, vilket har förstört min dag så därför måste jag se till att återställa allting

Är Loppan bättre idag?
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-18 03:36:03 följande:
    Du får fråga tulpanen om den minste skiftarbetaren... jag fattade INGENTING!!!Nu ska jag i alla fall sova. För att vara Sedek till lags (som alltid ) så ska jag inte äta någonting så här sent... jag är i och för sig sjukt hungrig men ändå... Have no fear Scratchy is here!
    Jag tror att han försökte förklara för ett par kvällar sen, men han hade druckit lite för mycket whiskey, så jag tror inte att det gick så bra{#lang_emotions_dreamer}
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-18 13:10:05 följande:
    Hey, har ni ett liv eller?
    Vilket liv? Tråkigt grupparbete....Vi har seminarium på onsdag..blä..Men sen är jag ledig fram till nästa tisdag då sociologi 2 börjar! Ett steg närmare slutet på studierna
    Analysera mera!
  • Jagbyttenick

Velour skrev 2010-01-18 15:36:55 följande:
    Jag har tyvärr vänt på dygnet, vilket har förstört min dag så därför måste jag se till att återställa allting Är Loppan bättre idag?
    Aha, ja men då är du förlåten Ja, han verkar må bättre enligt rapport hemifrån
    Velour skrev 2010-01-18 15:37:58 följande:
    Jag tror att han försökte förklara för ett par kvällar sen, men han hade druckit lite för mycket whiskey, så jag tror inte att det gick så bra
    Hehe, okej då
    Velour skrev 2010-01-18 15:39:15 följande:
    Vilket liv? Tråkigt grupparbete....Vi har seminarium på onsdag..blä..Men sen är jag ledig fram till nästa tisdag då sociologi 2 börjar! Ett steg närmare slutet på studierna
    Yay! Grattisgrattis
  • Polly S

hej tråden!
    grönsakssoppa på spisen och Maken på väg hem från Sthlm, verkar bli en bra måndag!

• Velour
    Polly S skrev 2010-01-18 19:01:38 följande:
    hej tråden!grönsakssoppa på spisen och Maken på väg hem från Sthlm, verkar bli en bra måndag!
    Vad härligt! Sen hade du ju sovmorgon också
    Analysera mera!
  • Midka

Hej på er! Tänkte vara inne hos er medans sportgalan går på TVn. Här är allt lugnt för övrigt... Har varit tvungen att vara lite social med mina arbkamrater men det har varit ganska ok idag. Funderar på om jag kan hålla min försörjning utan arbete.... Nä! Det är bara att bita i det sura äpplet och fortsätta pallra mig iväg till arbetet. {#lang_emotions_frown}

• Isnogood
    Midka skrev 2010-01-18 20:07:37 följande:
    Den här tråden gör mig lite kräkmagad... Snacka om KFIB...www.familjeliv.se/Forum-5-155/m50059666-55.ht...
    Aj...jaa, vad ska man säga...

Själv är jag ju psykiskt sjuk, en idiot, psykfall, mm mm mm mm mm mm osv pga att jag inte delar samma åsikt som en annan... {#lang_emotions_dreamer}

Så inte mycket förvånar mig direkt...men just det där när det gäller barn...det är hårt, en helt annan sak att försöka ge sig på mig som i alla fall kan ge tillbaka om jag känner för det...
    O andra sidan...näe...det finns folk..o sen finns det FOLK {#lang_emotions_throwup}
    Jag är kvinna, hetro, o antagligen inte intresserad...
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-18 20:50:19 följande:
    Aj...jaa, vad ska man säga...Själv är jag ju psykiskt sjuk, en idiot, psykfall, mm mm mm mm mm mm osv pga att jag inte delar samma åsikt som en annan... Så inte mycket förvånar mig direkt...men just det där när det gäller barn...det är hårt, en helt annan sak att försöka ge sig på mig som i alla fall kan ge tillbaka om jag känner för det...O andra sidan...näe...det finns folk..o sen finns det FOLK
    Men vad får folk att tro att man kan länka och lägga ut sin familj hur som helst på nätet och förvänta sig apploder till allt?? Det är inte en som gör det utan flera som tycker att det är ok att göra så... Jisses! Siste människan är inte född tydligen....

{#lang_emotions_ghost}
Svar på tråden Tråddödare forts....