• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-18 21:39:31 följande:
    Ja, jag skulle fundera ut några frågor för vår opposition på onsdag. Kom inte på mer två. Fast vi är fyra i min grupp, så om andra kläcker ett par frågor var, så lär det bli en intressant diskussion. Hur är det med dig då?
    Trött som vanligt. Har fått lite mer bevis för att jag verkligen är trött och inte bara inbillar mig; läkaren ringde idag och berättade att jag har B-vitaminbist och måste äta tre tabletter med olika tillskott per dag under de närmsta månaderna. Förhoppningsvis hjälper ju det
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-18 21:41:12 följande:
    Trött som vanligt. Har fått lite mer bevis för att jag verkligen är trött och inte bara inbillar mig; läkaren ringde idag och berättade att jag har B-vitaminbist och måste äta tre tabletter med olika tillskott per dag under de närmsta månaderna. Förhoppningsvis hjälper ju det
    Som du misstänkte. Det kommer att gå bra. Men bara under de närmsta månaderna? Är det inget man ska eller får äta hur länge som helst?
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-18 21:42:49 följande:
    Nej nej...i denna:www.familjeliv.se/Forum-5-74/m49294224.htmlFast...jag varnar er...ni kommer nog ändra era åsikter om mig efteråt... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Heheh, nog har vi skilda åsikter om det. Men så är det. Jag tycker om dig iallafall {#lang_emotions_flower}
    Analysera mera!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-18 21:44:00 följande:
    Som du misstänkte. Det kommer att gå bra. Men bara under de närmsta månaderna? Är det inget man ska eller får äta hur länge som helst?
    Jo, men de ska väl kolla upp mitt naturliga förråd har fyllts på då, och så kan jag ju slippa ta tabletter.
    Om det inte ger med sig kan det bero på glutenintolerans trots att testet visade negativt. Så då får man göra tarmbiopsi istället. Så vi får väl se
    Det var skönt att höra att jag inte inbillar mig iallafall, det lät först på läkaren som att jag bara skulle stressa ner lite. Vilket är svårt för mig
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-01-18 21:47:00 följande:
    Heheh, nog har vi skilda åsikter om det. Men så är det. Jag tycker om dig iallafall
    {#lang_emotions_heart}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-18 21:49:11 följande:
    Jo, men de ska väl kolla upp mitt naturliga förråd har fyllts på då, och så kan jag ju slippa ta tabletter.Om det inte ger med sig kan det bero på glutenintolerans trots att testet visade negativt. Så då får man göra tarmbiopsi istället. Så vi får väl se Det var skönt att höra att jag inte inbillar mig iallafall, det lät först på läkaren som att jag bara skulle stressa ner lite. Vilket är svårt för mig
    Ok! Tarmbiopsi låter inte härligt..

Så läkaren var skeptisk till det du sa från början? Fick du tjata på läkaren?
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-18 21:51:02 följande:
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Vi skulle ha en träff nästa vecka
    Analysera mera!
  • Velour
    Velour skrev 2010-01-18 21:53:32 följande:
    Vi skulle ha en träff nästa vecka Analysera mera!
    Nej, vi skulle ha haft en träff nästa vecka..
    Analysera mera!
  • Velour

Jag slänger in handduken för ikväll. Är så förbaskat trött så jag känner mig febrig.

Godnatt och fjantkramar!{#lang_emotions_nalle}

Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....