Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mr Sandman skrev 2010-03-12 16:08:25 följande:
    Ingen aning faktiskt, nu läser du mellan raderna.
    Kan man varken säga ja eller nej så tar man alltså ett mittemellansvar. Inte så bra
  • Velour
    Mr Sandman skrev 2010-03-12 16:08:25 följande:
    Ingen aning faktiskt, nu läser du mellan raderna.
    Fast det lutar åt att du säger att jag har en psykisk störning eftersom du ju skrev att det finns en diagnos på det jag skrev i det inlägget.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-12 16:14:20 följande:
    så Mandi påstår att det inte hänt ngt på en vecka, vad säger ni andra? vad har jag missat?
    Vi har fått en ny medlem!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-12 16:14:43 följande:
    ja!
    Kul och kul. Det är mest komiskt. Vår bil har fastnat i all snö och is och i försöken att parkera den rätt så hamnade bilen så fel så att den nu står på både vår parkering och grannparkeringen. Alltså står bilen nästan på tvären och upptar två parkeringsplatser.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-12 16:18:54 följande:
    herr sandman?
    Nä, han har ju funnits här sedan förra tråden. Men Fiasmamma tror jag att hon heter. Hon är ny och riktigt schysst!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-12 16:19:20 följande:
    oj! hur löser ni detta?
    Vi satte upp mammas mobilnummer i bilen så att om ägaren till parkeringen bredvid kommer, att han kontaktar oss så vi kan fixa det. Annars är pappa hemma från jobb vid kl. 18 och då får vi se hur vi ska ta ut bilen.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-12 16:21:25 följande:
    ja, men han har väl inte skrivit så mkt..?trevligt med nytt folk!
    Nä, faktiskt inte. Han sover nog det mesta av tiden
  • Velour

Sen vill jag säga att den manliga huvudrollsinnehavaren i filmen Twilight är så jävla ful!!

• Velour

Känns som jag har fått sand i ögonen så jag går och blundar ett tag..

Svar på tråden Tråddödare forts....