Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-12 22:28:29 följande:
    Oh förlåt, brukar inte kommentera stavfel eftersom jag gör det själv ibland. Men nu blev det så många gånger på rad och jag skrattade till varje gång, kunde inte hålla mig... Ni får väl anmäla mig..
    Meh, jag skääämtadeee!

Jag vet att det såg roligt ut  Och gulligt som du skrev.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-12 22:28:31 följande:
    Jag vet inte varför jag fick för mig att skulle stavas med Ä. Hmm..kanske för att det uttalas árm och inte Arm...aja, ska stava med A.
    Men uttalade du verkligen arm som ärm?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-12 22:30:59 följande:
    Isse, du kanske kunde minska bilderna så hela texten får plats.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-12 22:33:17 följande:
    Tror du hon blev ledsen?
    Fråga henne vetja
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-12 22:33:59 följande:
    Ja, ja är uppväxt i en liten håla i Hbg. Lyssnar/läser du inte på vad jag säger/skriver?
    Skriver de också ärm nere i Hbg?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-12 22:34:09 följande:
    Han är nattuggla alla dagar.. nu när vi är hemma är det inte så farligt, men det hade varit skönt att få lite kväll för sig själv.Men nu sover han! *woohoo*
    Wiiiiiiiiii!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-12 22:34:54 följande:
    Ja, jag såg... Men: argalappen.se
    A, jag förstod det, alltså att det var från den sidan. Mycket kul som folk skriver. Johan Glans gjorde en liten sketch om svenskar och deras arga lappar
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-12 22:37:50 följande:
    Nej, det tror jag inte men det uttalas árm och med grovt á & R.
    Jag skämtade med dig

Jag kan pyttelite skånska från den tiden jag bodde i sketna Hässleholm i fem månader. Maken till tråkigare stad har jag inte sett. Ja, den var tråkigare än Linköping. Varje gång vi hälsade på i Linköping kändes det som om vi var i Stockholm
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-12 22:42:44 följande:
    Ja, Hbg är väl inget höjdare heller. Söndagar är verkligen dödens-dag där nere. ingeting är öppet. Brukade ta färjan till helsingör/köpenhamn eller åka till Malmö för att festa.
    Hahah, så gjorde vi också när vi ville festa till det lite. Då bar det av till Malmö
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-12 22:48:11 följande:
    Åhhhh.. kom på att jag tagi pissepiller så även om sonen sover kan inte jag gå och lägga mig än.. *suckar högt*
    Ajaj..ät lite glass!
Svar på tråden Tråddödare forts....