Översätter: Det som har en underline är min översättning.. "Isnogood säger: Isnogood säger: Isnogood säger: Isnogood säger: Jag jobbar på KronfågelJoo då, kunde nogha varit lite bättre... har varit på begravning i dag så..."Vilket egentligen betyder, kom och tyck synd om mig. Ah, kan behövas, kräver jobbet mycket övertid eller har du mycket hemmatid med familjen.?Du försöker luska om han har ett bra förhållande eller om han håller sig hemifrån mycket. Ok, vad har du för jobb? Sälljare el var det monterare.. "dåligt minne"Kör du förbi så är det bara att komma in, lovar att du inte bara ska få kaffe.. ' Så, hur ser dagarna ut för dig då..? Vad brukar du syssla med..?Förhelvete grabben vad är det du inte fattar, kom hit så vi kan kn***a
Velour, jag vill också bo på landet och Hässleholm är perfekt! Knutpunkt för tågen, man når överallt i Skåne, en fantastisk natur med sjöar, skogar och ängar vid sidan av åkrarna och hagarna. Kuperat. Perfekt
Tja, kanske passar Hässleholm till ett lugnt liv på landet, men aldrig för att bo i själva staden. Då blir man bara deprimerad
Velour, men det var det första jag märkte när jag flyttade till Skåne. Att alla insekter har blåst bort! Bara lite getingar på sommaren men knappt några myggor eller så.
Jaså? Vad trevligt! Fast jag vet att det bor riktigt hemska insekter vid åkrar och fält. Bl.a vårtbitare *ryyyys* Jag har bott vid ett fält och då och då fick vi in riktigt stora vårtbitare i huset. *panik*
Oh no..!Upptagna karlar är inte intressant (!)Kan säga att samtalet var så oskyldigt o ok hela tiden. Fast... när jag sa att jag måste säga god natt då jag ska upp tidigt i morgon så undrade han om han inte fick se mig... Hans ord:"man får inte se dig va?" va det nu ska va bra för...Jag har gärna killar som kompisar, inga problem, men jag har problem när karlar som sitter med familj beter sig som om de är guds gåva till kvinnan o bara kan ta för sig vart som helst...Jag hänvisade till de bilder jag har här...vilka jag ju redan vet att han sett...Kommer nog aldrig förstå mig på karlar Inte kunna lite på dem heller...det är såna här saker som gör mig så osäker på att över huvud taget ha en relation den dagen man väl möter någon som är intressant (och SINGEL, vilket är ett krav)Gah...
Nej, egentligen inte. Borde bli bättre på det. Gillar inte visa mina svagheter och det stör mig att jag ibland inte klarar av det.
Det håller jag med om. Är man inte försiktig finns det alltid folk runtomkring som utnyttjar det. Men är man smart (som dig) fixar man det genom att ställa dem mot väggen så de får äta upp det de gjorde