Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:07:11 följande:
    Universitet finns bara i Lund, i Kristianstad och Malmö finns högskolor. Så någon av dem måste det ha varit
    Ah, då pluggade han på högskolan i Kristianstad. Men jag tyckte att staden var ganska stor och fin ändå.

Innan vi fick lägenhet i Hässleholm letade vi röven av oss för att få lägenhet i Kristianstad till rimligt pris. Tror du det gick eller?? Jävla tur att vi i allra sista sekund fick lägenhet i Hässleholm med studenpris på hyran. Men du skulle ha sett Jha, lägenheten låg i ett område som gud hade glömt.

Så fult och nasty område det var!! Ryyys! Hela Hässleholm var ryyyyyys
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-12 23:08:52 följande:
    Har tusen tankar i huvudet som snurrar....Har jag packat allt? Välling? Vällingflaska? Schampoo? Tandborste? Tillräckligt med kläder? Badkläder?...........Kommer få kortslutning snart. Har kollat passen tusen gånger för atts e allt stämmer.
    Håller med Jha

Men jag förstår hur du känner dig!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:09:13 följande:
    Åh yay, min mammagruppskompis har fått sitt andra barn idag Hon blev igångsatt (i v 39) för att flickan var för liten och inte tog upp näring längre, men allt verkar ha gått bra och de mår bra!
    Naaaw, vad fint! Hur liten var hon?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:09:59 följande:
    VELOUR:Jag gick just ut på msn...satte mig som "inte vid datorn"...det plingade till snabbare än jag han klicka ner fönstret
    Hahhaha!!! Verkar som att personen har suttit konstant och väntat på dig
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:10:43 följande:

" target="_blank">

Ah, Timbuktu! Han är så otroligt sköööön!!!

Bruden vet jag inte vem det är, men hon verkar nice också.

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-12 23:08:04 följande:
    Hahaha.. vad har du fått i dig ikväll..
    Love is in the air
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-12 23:11:01 följande:
    Ja, jag dog av trötthet när han väl var ute. Fick en massa komplikationer också som vi kan hoppa över.....Totalvägrade vanligförlossning med lillskit så jag fick kejsarsnitt.
    Bestämde du dig för kejsarsnitt efter 36 timmars värk eller? Nu tror jag inte att jag hänger med.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:13:50 följande:
    Jag vet, Hässleholm är verkligen staden gud glömde
    Gatunamnet där vi bodde var också ryyys: Trebackalånggatan
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:18:53 följande:
    Eh... "För att jag var så trevlig"  hur människan nu kunde veta något om det...Berättar inget om sig själv om jag inte bokstavligen FRÅGAR specifika frågor..."snark"Undrar hur hans sambo står ut...
    Hehhe, vilken typ
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:19:28 följande:
    Men rimligt pris på lgh? Det är ju billigt i K-stad jämfört med resten av Skåne, det är väl typ bara H-holm som är billigare isåfall
    Vi fick inte tag på någon lägenhet i K-stad och den enda vi fick tag på var för dyr. Vi var ju ute i sista sekunden.

Men ja, H-holm är nog den billigaste. Undra varför
Svar på tråden Tråddödare forts....