• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:20:37 följande:
    Oj, gömmer mig för eventuella kommentarer.Jag är 168 och 69kg. Brukar få höra att " Det är OK att säga 70kg " ;)
    OK, jag tycker att du verkar vara helt normalviktig. MEN - i den här tråden är det bara Sedek som får avgöra om man är smal/tjock eller normal

Så vi väntar tills han behagar logga in...
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:23:06 följande:
    Det är ju därför det tar mellan 2-5min för killar :p Tålamod glömde gud dela ut till vissa :p
    OK, det där var en riktig flame bait!

*springer och gömmer mig bakom soffan*
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 21:24:42 följande:
    OK, jag tycker att du verkar vara helt normalviktig. MEN - i den här tråden är det bara Sedek som får avgöra om man är smal/tjock eller normal Så vi väntar tills han behagar logga in...
    Hmm, vet inte om jag vill :p

Nej, jag har väl aldrig varit missnöjd med min kropp men jag tycker inte jag är smal heller. Det är väl mest att dom flesta "iranier" vill att man ska vara lite knubbig och ha en rund ansikte med stora kinder ( Damkoni ) liknande ;) för att man ska vara "normal" enligt deras mått.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:28:33 följande:
    Hmm, vet inte om jag vill :p Nej, jag har väl aldrig varit missnöjd med min kropp men jag tycker inte jag är smal heller. Det är väl mest att dom flesta "iranier" vill att man ska vara lite knubbig och ha en rund ansikte med stora kinder ( Damkoni ) liknande ;) för att man ska vara "normal" enligt deras mått.
    Tja, det är väl olika vad tycker är smalt eller inte..Du är nog helt normalviktig.

Ja, och jag hatar det runda kroppsidealet. Helst ska man också vara kritvit. Vit och knubbig (som jag väljer att se det) Och ju längre söderut i Iran man hamnar, desto viktigare blir att vara just vit och knubbig..Blä!
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 21:25:49 följande:
    OK, det där var en riktig flame bait!*springer och gömmer mig bakom soffan*
    {#lang_emotions_laughing} Mina bästa vänner består av 5 killar och 2 tjejer så jag är van att "ge tillbaka " :p
    Älskar att retas& flörta. Mina favoriter. Flörta är nog favorit nummer 1 :p
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:31:26 följande:
     Mina bästa vänner består av 5 killar och 2 tjejer så jag är van att "ge tillbaka " :p Älskar att retas& flörta. Mina favoriter. Flörta är nog favorit nummer 1 :p
    Vi har nåt gemensamt där
    Analysera mera!
  • Velour
    Velour skrev 2010-01-21 21:32:27 följande:
    Vi har nåt gemensamt där Analysera mera!
    Fast jag är lite kassare på att göra det irani-style...
    Analysera mera!
  • Polly S

hej tråden!
    en utekväll med Maken var precis vad jag behövde för humöret, känner mig lite mindre håglös!
    allt bra med er?

• Velour
    Polly S skrev 2010-01-21 21:34:43 följande:
    hej tråden!en utekväll med Maken var precis vad jag behövde för humöret, känner mig lite mindre håglös!allt bra med er?
    Nice

Jotack, allt bra! Ska snart ut och ta en liten Mc.D-fika med syrran. En paj med te/kaffe!

Just nu pågår det ett mindre (ord)krig mellan Roses och Scratchy, även om Scratchy ligger lite efter med antal inlägg
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....