• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 21:30:46 följande:
    Tja, det är väl olika vad tycker är smalt eller inte..Du är nog helt normalviktig.Ja, och jag hatar det runda kroppsidealet. Helst ska man också vara kritvit. Vit och knubbig (som jag väljer att se det) Och ju längre söderut i Iran man hamnar, desto viktigare blir att vara just vit och knubbig..Blä!
    Ska berätta en sak sen måste jag hoppa i dusch.

Innan jag gifte mig gick jag igenom en period som inte va rolig alls. Min dåvarande pojkvän gjorde jag slut men ångrade mig efter ett tag. Fick världens ångest så det jag levde på var te, cigaretter och några frukter om jag märkte av hungret. Som "värst" vägde jag 58kg. Bodde då i Stockholm och när jag åkte ner till mamma för att besöka henne fick jag utegångsförbud för hon var rädd att hennes kompisar skulle se mig och tro att jag hade blivit knarkare...sjukt. Jag som tycker att jag var som snyggast/sexigast då. Jadu, äldre generationen borde...................
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-21 21:36:49 följande:
    Nice Jotack, allt bra! Ska snart ut och ta en liten Mc.D-fika med syrran. En paj med te/kaffe! Just nu pågår det ett mindre (ord)krig mellan Roses och Scratchy, även om Scratchy ligger lite efter med antal inlägg
    ah, då ska jag läsa ikapp!

hoppas fejkat (öschötska) blir trevligt!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 21:32:27 följande:
    Vi har nåt gemensamt där
    Äh, mina killkompisar har jag känt i över 10 år innan jag gifte mig så dom vet hur jag är. Jag älskar att reta dom och flörta skallen av mig när vi är tillsammans hehe.

Hmm, tur att gubben inte har nån aning om vad familjeliv.se är för nåt {#lang_emotions_wink}
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:37:33 följande:
    Ska berätta en sak sen måste jag hoppa i dusch. Innan jag gifte mig gick jag igenom en period som inte va rolig alls. Min dåvarande pojkvän gjorde jag slut men ångrade mig efter ett tag. Fick världens ångest så det jag levde på var te, cigaretter och några frukter om jag märkte av hungret. Som "värst" vägde jag 58kg. Bodde då i Stockholm och när jag åkte ner till mamma för att besöka henne fick jag utegångsförbud för hon var rädd att hennes kompisar skulle se mig och tro att jag hade blivit knarkare...sjukt. Jag som tycker att jag var som snyggast/sexigast då. Jadu, äldre generationen borde...................
    OJ! Ja, det är väl i de tankebanorna våra äldre generationer tänker. Knubbig = hälsosam, smal = sjuk/pundare...

Ha en trevlig duschstund
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-21 21:39:25 följande:
    ah, då ska jag läsa ikapp! hoppas fejkat (öschötska) blir trevligt!
    Fan vad lång tid det tog för mig innan jag fattade vad du menade med "fejkat"

Du måste hålla med att östgötska är gulligt
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:39:47 följande:
    Äh, mina killkompisar har jag känt i över 10 år innan jag gifte mig så dom vet hur jag är. Jag älskar att reta dom och flörta skallen av mig när vi är tillsammans hehe. Hmm, tur att gubben inte har nån aning om vad familjeliv.se är för nåt
    Uj, din busunge!

Bara en grej, vad gjorde du på nyårsafton som var?
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-21 21:39:53 följande:
    OJ! Ja, det är väl i de tankebanorna våra äldre generationer tänker. Knubbig = hälsosam, smal = sjuk/pundare...Ha en trevlig duschstund

Precis men det är väl som man brukar säga " Det går inte att lära gamla hundra sitta " eller nåt sånt.

Ska ligga i badkaret {#lang_emotions_laughing}

Ha det gött du/ni med.

Scratchy "darling" nästa gång. Lovar. Ska va snäll och ge dig nån dag så du får samla dig och tänka ut några svar innan vi börjar. Oki? ;p

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-21 21:39:53 följande:
    OJ! Ja, det är väl i de tankebanorna våra äldre generationer tänker. Knubbig = hälsosam, smal = sjuk/pundare... Ha en trevlig duschstund
    hmm, inte min mormor, men så måste ju hon haft anorexia som ung, fast det inte pratades om det då.
    har alltid tyckt jag är en jättinna med mina 168cm bredvid hennes 156 (42 kilo) och hon har alltid kommenterat min vikt.
    är väl först de senaste åren hon är 'nöjd' med den.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-21 21:45:58 följande:
    Hehe.....

{#lang_emotions_djavulsk}
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-21 21:46:16 följande:
    hmm, inte min mormor, men så måste ju hon haft anorexia som ung, fast det inte pratades om det då.har alltid tyckt jag är en jättinna med mina 168cm bredvid hennes 156 (42 kilo) och hon har alltid kommenterat min vikt. är väl först de senaste åren hon är 'nöjd' med den.
    Men dessa dumma tankebanor är väldigt vanliga i Iran av nån förbannad anledning. Man får ju hoppas att framtidens generationer bringar lite sundare värderingar kring kroppsideal.

Hahha, nog är du en jätte i jämförelse med henne I jämförelse med mig också för den delen.
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....