• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-22 20:52:15 följande:
    ja, alla iranier känner varann!
    Ja jag tror ju det...!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-22 20:54:21 följande:
    Ja ( Roses ) är mycket bättre. Det är min andra namn om man tar bort några bokstäver och sätter till några :P Nej, det är vi inte. Jag var inne några veckor och gick flera på nerverna här på FL i sommras och då "lärde" jag känna Velour. Har inte träffat henne IRL. Brukar inte va inne på "chatsidor" men nu har jag hittat några här på FL så jag har fastnat här :) Så "vem" är du då?
    Vem jag är...?

Jag är ljuset i lampan och gruset på vägen{#lang_emotions_undecided}

Eller tja, bara en som hängt i tråddödartrådarna ett tag.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-22 21:02:17 följande:
    Vem jag är...?Jag är ljuset i lampan och gruset på vägenEller tja, bara en som hängt i tråddödartrådarna ett tag.
    Jaja, och jag är den röda fina blomman i trädgården :p

Ålder? Barn? Gift? Nationalitet?.........
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-22 21:01:44 följande:
    Men jösses så slöa ni är
    Men det var som attan, otålig du är då. Inget att göra? Själv hemma? Gillar inte Lets Dans? Inget gott att äta eller dricka?
  • Isnogood
    Roses skrev 2010-01-22 20:58:09 följande:
    Härligt med semester. Ska ni åka bort eller blir det sverige? Försöker övertala maken att åka till ett varmt land men jag vet inte vart. Inte thailand/afrika då blir det "arab-länderna" kvar och hmmm...........
    Åh...ska bara ha 2 dagar...  {#lang_emotions_undecided} men om man räknar med helgen så blir det ju 4... {#lang_emotions_dreamer}  Sedan är det över en månad kvar...men måste ha någon "morot" så man inte faller ihop av negetivitet.

Jag kommer aldrig iväg någonstans...det gav jag upp när jag vigde mitt liv (och alla mina pengar..) åt hästar....

Har aldrig varit utomlands...
    -Nja..visserligen i Danmark, norge, och finland...men det ser ju ut precis som "hemma" så.... 
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-22 21:03:43 följande:
    Jaja, och jag är den röda fina blomman i trädgården :p Ålder? Barn? Gift? Nationalitet?.........

33
    3
    njaejojalitekanskemenegentligenintefastsnartärjagnogintedet
    Svenne

Och jag vänder frågan till dig, fast land kan du byta till vilken stad i Sverige du bor.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:04:16 följande:
    Åh...ska bara ha 2 dagar...   men om man räknar med helgen så blir det ju 4...   Sedan är det över en månad kvar...men måste ha någon "morot" så man inte faller ihop av negetivitet. Jag kommer aldrig iväg någonstans...det gav jag upp när jag vigde mitt liv (och alla mina pengar..) åt hästar.... Har aldrig varit utomlands... -Nja..visserligen i Danmark, norge, och finland...men det ser ju ut precis som "hemma" så.... 
    Härligt med semester, ska jag med ha nästa vecka i två dagar. Vad ska du göra då?
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-22 21:04:05 följande:
    Men det var som attan, otålig du är då. Inget att göra? Själv hemma? Gillar inte Lets Dans? Inget gott att äta eller dricka?
    Ja, ensam hemma.

Maken är och lämnar barnen hos "Kaktusen".

Har dukat fram ostbågar, chips, baileys&absolut vodka och väntar otålig på att han ska komma hem. Vi ska titta på en gammal persisk film och vi båda två gillar. Tror vi har sett den mer än 50gånger men jag ser den gärna en gång till :)
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-01-22 20:57:51 följande:
    Ah sorry, uppdaterade inte så jag såg inte inlägget.Rinnande vatten ÄR en lyx
    lol
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
Svar på tråden Tråddödare forts....