• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:04:16 följande:
    Åh...ska bara ha 2 dagar...   men om man räknar med helgen så blir det ju 4...   Sedan är det över en månad kvar...men måste ha någon "morot" så man inte faller ihop av negetivitet.Jag kommer aldrig iväg någonstans...det gav jag upp när jag vigde mitt liv (och alla mina pengar..) åt hästar....Har aldrig varit utomlands...-Nja..visserligen i Danmark, norge, och finland...men det ser ju ut precis som "hemma" så.... 
    Ajdå, men 4 dagar är 4 dagar. Se till och njut av varenda minut och läss dig i badkaret med varmt vatten nu när du kan :) Alltid nåt...

Nej, Danmark/Norge/Finland räknas inte. Det är ju samma sak som Sverige :)
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-22 20:58:32 följande:
    Ja jag tror ju det...!
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-22 21:06:07 följande:
    333njaejojalitekanskemenegentligenintefastsnartärjagn ogintedetSvenneOch jag vänder frågan till dig, fast land kan du byta till vilken stad i Sverige du bor.
    Jasså, så snart är du skild eller? :p

30, två underbara söner, gift sen stenålder och 08:a ;)
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-01-22 21:07:20 följande:
    Härligt med semester, ska jag med ha nästa vecka i två dagar. Vad ska du göra då?
    helemaal topFira min födelsedag.... {#lang_emotions_dreamer} njae, inte bara förstås (nej jag fyller inte jämt...)

Njuta av att få vara ledig några dagar
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-22 21:07:37 följande:
    Ja, ensam hemma. Maken är och lämnar barnen hos "Kaktusen". Har dukat fram ostbågar, chips, baileys&absolut vodka och väntar otålig på att han ska komma hem. Vi ska titta på en gammal persisk film och vi båda två gillar. Tror vi har sett den mer än 50gånger men jag ser den gärna en gång till :)
    Kaktusen... antingen barnens mor och din mans ex eller svärmor - en vild gissning.

Film o sprit är underskattat, vad kul! Om ni sett en persisk film 50 gånger gissar jag även att din make är från Iran?

Jag är rätt bra på att gissa rätt.
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-01-22 21:06:07 följande:
    333njaejojalitekanskemenegentligenintefastsnartärjagn ogintedetSvenneOch jag vänder frågan till dig, fast land kan du byta till vilken stad i Sverige du bor.
    gek

Skoja bara
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-22 21:14:06 följande:
    Kaktusen... antingen barnens mor och din mans ex eller svärmor - en vild gissning.Film o sprit är underskattat, vad kul! Om ni sett en persisk film 50 gånger gissar jag även att din make är från Iran?Jag är rätt bra på att gissa rätt.
    Nejdå, inga EX här. Besvärmor ( Svärmor )

Ja, maken är också iranier men inte pers.

Ja, gissningen var ju inget fel på :p
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:11:55 följande:
    Fira min födelsedag....  njae, inte bara förstås (nej jag fyller inte jämt...) Njuta av att få vara ledig några dagar
    Att du inte fyller jämt vet jag och jag tror jag även vet NÄR du fyller fröken Isverynice.

Det låter skönt, hoppas du kan njuta då och inte behöva fixa en massa på gården
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-22 21:11:44 följande:
    Vad man var pratglad idag då :p?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-01-22 21:16:31 följande:
    Att du inte fyller jämt vet jag och jag tror jag även vet NÄR du fyller fröken Isverynice.Det låter skönt, hoppas du kan njuta då och inte behöva fixa en massa på gården
    Åh...jag trodde det var det man skulle passa på att göra då man inte jobbar.. {#lang_emotions_embarassed}
Svar på tråden Tråddödare forts....