Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-20 00:46:40 följande:
    Ska se till att ditt internet pajar lagom till kl 24 i morron.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Näääeee...ska det kosta mig så dyrt? Vad oschysst!
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-20 00:51:29 följande:
    Det brukar vara så, det är ett visst antal dagar den är öppen.. så nu när det varit februari så kan det ju vara så att denna är öppen några dagar längre eftersom feb är så kort. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Kan nog vara så. Jag har aldrig förstått mig på det där med att februari alltid har 28 dagar (förutom när det är skottår) What's up med det fenomenet?
  • Velour

Frågade dig förut, men gör det igen. Vad din dotters kille blyg inför dig?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-20 01:01:53 följande:
    Ja, det är inget kul alls.. men jag känner ändå att vi är trygga här, det är ingen förrutom de som bor i vår trappa (A) som kommer in i den och hyresvärden givetivs. Vi kommer in i granntrappan (B) men det är bara för att tvättstugan ligger där, trappan längst bort (C) kommer vi inte in i. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men vad skönt. Det är verkligen inte kul när ligister härjar i ens bostadsområde. En gång när jag var ute var det nån jävel som lyste på mig med nån laserstråle. Hjärtat stannade nästan till då jag trodde att det var ett vapen de hade riktat mot mig. Vi har en hel del sjuka människor här också
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-20 01:04:17 följande:
    Vet inte heller riktigt, kommer inte ihåg det nu.. det var som 2009 var en vecka längre för att det skulle stämma i almanackan, nånting. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ok..lustigt..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-20 01:06:38 följande:
    Sorry.. jag är kass på att följa med när det är flera som skriver.. Nja, jag har pratat med honom innan via datorn så det var ganska lugnt. Han ville ju följa med hit och han är hur bra som helst med Emil och trevlig att prata med. Han har öppnat sig och berättat saker för mig som han inte ens har berättat för min dotter innan. Inte illa.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad fint! Du har nog den effekten på folk, att de känner sig trygga med dig.
  • Velour

Nähäpp Mandi, det är dags för mig att lägga ner för ikväll.

Du får ha det så bra och sova gott inatt.

Kram

• Velour

Nej, bara jag får använda jungfrukillens uttryck!

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååsökt

• Velour
    Polly S skrev 2010-03-20 12:49:50 följande:
    haha, nice try!tror dock det behöver Scratchys magiska touch för att fungera!
    Menar du såhär?

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå  ångsökt
  • Velour

Nej, det gills inte heller. Mellanrummet ska vara naturligt.

Svar på tråden Tråddödare forts....