Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Om du tar reda på hur vi firar det persiska nyåret så ser du att den inte alls är kopplad till eewwslam. Nyåret är helt och hållet zoroastiskt, så varför ska man räkna efter den eewslamska tideräkningen?

Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-20 13:31:23 följande:
    Jajaja, ta´t lugnt tanten. Jag tror dig! Om man skulle kunna rösta så hade jag röstat för zoroasterna, lovar.Så de fanns före dem kristna, finns det inga kopplingar till Z i bibeln?
    Du kan ju bibeln bättre, så ta reda på det. Men jag kan säga att t.ex. dualismen inom religion kommer från zoroasterna.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-20 13:31:23 följande:
    Jajaja, ta´t lugnt tanten. Jag tror dig! Om man skulle kunna rösta så hade jag röstat för zoroasterna, lovar.Så de fanns före dem kristna, finns det inga kopplingar till Z i bibeln?
    Gubbe!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-20 13:31:00 följande:
    Knappast någon större risk från min sida i alla fall...Just nu försöker jag bara desperat hålla mig uppe medan allt runt omkring faller likt ett korthus Därför är jag inte in här o skriver så mycket...som det är nu så är allt negativt o jag vill inte dra ner mer än mig själv i fallet...Kramar på er o lycka till Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Men vännen!!!

Håll dig inte ensam! Kom in hit och spy galla så mycket du vill!
  • Velour

Llååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångsökt!

• Velour

Jag vill ha tråden!

• Velour
    Sedek skrev 2010-03-20 13:35:34 följande:
    Men du! Oss drar du väl inte ner heller! Tror vi alla saknar dig här Kramar tillbaka och hoppas du blir bättre! Vila upp dig och samla styrka.
    Vad du ljuger!
  • Velour

Nyckelpiga!

• Velour

Visst lät siameskatten som Brittan?

• Velour

Vad slöa ni är! Inget kul utan competition!

Svar på tråden Tråddödare forts....