Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-03-20 00:15:16 följande:
    *fixar*
    Yaaaaay!!!
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour

Usch, jag kommer att sörja den här tråden Den var mig känslomässigt lite speciell, precis som den förra.

• Velour
    Sedek skrev 2010-03-20 00:25:28 följande:
    Nu måste jag lägga mig... Börjar bli redigt trött här och jag tänkte orka se färdig timmen som är kvar av filmen i morgon kväll UTAN att somna!Sov gott och kram på er
    Godnatt och sov gott.

Kram
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-20 00:25:26 följande:
    nästa blir också speciell, fast annorlunda.vi delar ju ett kvartal i taget här, det hinner hända en del!
    Ja, det kan nog bli så
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-20 00:28:18 följande:
    *s* detta är bara andra pojkvännen jag får träffa, de andra har jag inte fått träffa. Plockar fram fotoalbumen, titta här är A när hon var liten och badade naken. Ni änvänder väl kondom, jag vill inte bli mormor än..Typ.. kan göra listan längre. men jag tror du fattar. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hehehe!
  • Velour

Undrar om jag kan döda den här tråden och med ordet ångsökt också.

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-20 00:44:20 följande:
    Nej.. men jag kan göra det. *ska vara sist* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Utmaning accepterad!
  • Velour

Problemet är att tråden inte stängs exakt efter tre månader. Det gjorde inte förra iallafall. De flesta av oss satt och skrev och skrev och slogs om vem som skulle vara sist. Men tråden stängdes inte när vi förväntade oss. Det tog nog en dag eller två innan den helt plötsligt stängdes.

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-20 00:49:54 följande:
    Idag har det brunnit i det området för tredje gången sen vi flyttade hit i mitten på december.Är extremt glad att det huset vi bor i är låst dygnet runt, om det är snorungar som är ute och hitta på skit. Ena branden var en brandbomb i en brevlåda.. ehhh.. tur vi inte har någon brevlåda på dörren heller. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Shit vad hemskt! Vad rädd man blir.
Svar på tråden Tråddödare forts....