• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 10:32:37 följande:
    ( Man akhlagham ságe vaghti madarshohare to ravanam mire ) Kort översättning: Jag har kort stubin :p Va besvär sa? I dont give a shit om jag ska vara grov. JAG lagar mat till MIN man och MINA barn. Göda dom kan hon göra hemma hos sig. MITT hem kan hon strunta i. Äh, ska inte förstöra min lördagsmorgon. Ja, gubben är ju àrmani om du minns så hans "hål" går inte att fylla med alkohol ;)
    I love it! Det är så bra att du sätter gränser. Så borde jag också ha gjort, men jag var alldeles för artig (inte mesig, bara artig) för det var så jag var övertygad om att jag borde vara. Så hon passade på att ta över hela mitt liv. Grejen var att hon hälsade på oss två gånger eftersom hon bodde i Iran och varje gång bodde hon hos oss i tre veckor.

Jag kan säga dig att det var tre riktigt långa veckor som aldrig tog slut, kändes det som. Och hon passade på att göra mitt liv till ett äkta helvete. Det värsta var att min exman helt och hållet var på hennes sida.

Något jag antar att du inte behöver bekymra dig om, eller hur? Din man förstår dig verkar det som.
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 10:36:13 följande:
    Hmmm...äh...ja....räknar väggarna 1-2-3-4......Bio?......Äh, jag är ju hur snäll som helst Nej men om jag säger så här, jag älskar att kittla gubben på ryggen med mina naglar och hans nacke. Dessutom är det så otrolig rolig och se honom bli röd som en tomat
    Så du busar till det i bion De filmer du går på är nog inte tillräckligt spännande för dig

Din man verkar vara riktigt gullig, hahah...
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 10:38:13 följande:
    I love it! Det är så bra att du sätter gränser. Så borde jag också ha gjort, men jag var alldeles för artig (inte mesig, bara artig) för det var så jag var övertygad om att jag borde vara. Så hon passade på att ta över hela mitt liv. Grejen var att hon hälsade på oss två gånger eftersom hon bodde i Iran och varje gång bodde hon hos oss i tre veckor. Jag kan säga dig att det var tre riktigt långa veckor som aldrig tog slut, kändes det som. Och hon passade på att göra mitt liv till ett äkta helvete. Det värsta var att min exman helt och hållet var på hennes sida.Något jag antar att du inte behöver bekymra dig om, eller hur? Din man förstår dig verkar det som.
    Nej men det är inte lätt när man blir uppfostrad med meningarna " Man ska böja ryggen så den knäcks om du har med en äldre att göra " eller Mödrar är mother theresa dvs helgonförklarad även om dom är Lucifer i kvinnlig format.

Min make vet att han har "djävulens förstfödde" till mor men han har fortfarande inte kunnat stå emot henne och inte ta emot mat.

Du vet om jag visste att hon gjorde för att vara snäll hade jag inte brytt mig men jag vet att hon ger honom mat för att skryta om hennes matlagning. Grrrrrr......

Men tänk inte så mycket på Ex-maken och hans mamma. Du kommer säkert hitta en man som passar din idealer en vacker dag {#lang_emotions_heart}
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 10:43:55 följande:
    Nej men det är inte lätt när man blir uppfostrad med meningarna " Man ska böja ryggen så den knäcks om du har med en äldre att göra " eller Mödrar är mother theresa dvs helgonförklarad även om dom är Lucifer i kvinnlig format. Min make vet att han har "djävulens förstfödde" till mor men han har fortfarande inte kunnat stå emot henne och inte ta emot mat. Du vet om jag visste att hon gjorde för att vara snäll hade jag inte brytt mig men jag vet att hon ger honom mat för att skryta om hennes matlagning. Grrrrrr......Men tänk inte så mycket på Ex-maken och hans mamma. Du kommer säkert hitta en man som passar din idealer en vacker dag
    Så bra beskrivet av dig om hur vi blir uppfostrade att tänka

Ja, vi får väl se om jag haffar nån med ett sunt för hållande till både mig och sin mor.

Vad ska ni hitta på idag?
    Analysera mera!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-23 10:21:30 följande:
    Jag stack ut till bio. Sherlock Holmes låg på agendan. Bra film
    så, vad gillade du? vad gillade du mindre? *nyfiken*
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 10:40:22 följande:
    Så du busar till det i bion De filmer du går på är nog inte tillräckligt spännande för dig Din man verkar vara riktigt gullig, hahah...
    Tycker synd om min sötis ibland :) Jag ÄR aldeles för vild för honom. Stackars Karl ;)

Ikväll är det hans "kväll" då går han hem till sina kompisar och tar det lugnt utan mig hehe.

Jag ska se om jag får lite tid över så ska jag scanna några bilder så får du se hur vi "ser" ut om jag hinner göra det under dan ;)

Jag "smygläste" och fick reda på ditt namn {#lang_emotions_wink} Nice-name girl. Den blomman är en av mina favoriter tillsammans med Gelayor.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-23 10:47:13 följande:
    Jag älskade hans grovt analytiska och beräknande förmåga och alla effekter såklart. Vet du, jag kan inte komma på någonting som jag gillade mindre.

Vad tyckte du själv?
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 10:46:21 följande:
    Så bra beskrivet av dig om hur vi blir uppfostrade att tänka Ja, vi får väl se om jag haffar nån med ett sunt för hållande till både mig och sin mor.Vad ska ni hitta på idag?
    Det gör du säkert. Kan ju varmt rekommendera ármani-killar hehe

Jag ska börja städa här hemma snart om jag får upp baken härifrån ;)

Maken åkte iväg och handla lite småsaker som vi behöver här hemma. Sen tror jag det blir att slappa på soffan resten av dan när han kommer hem och jag har städat klart här hemma.

Ikväll är jag ensam. Stackaren måste ju få lite luft utan moi ;)
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 10:48:04 följande:
    Tycker synd om min sötis ibland :) Jag ÄR aldeles för vild för honom. Stackars Karl ;) Ikväll är det hans "kväll" då går han hem till sina kompisar och tar det lugnt utan mig hehe. Jag ska se om jag får lite tid över så ska jag scanna några bilder så får du se hur vi "ser" ut om jag hinner göra det under dan ;)Jag "smygläste" och fick reda på ditt namn  Nice-name girl. Den blomman är en av mina favoriter tillsammans med Gelayor.
    Så ska det va! (att du är vild och han är mild )

Ja, sätt upp bilder! Se till att du skapar dig den tiden till att scanna bilderna

Hahha, läste du Sedeks inlägg där han outade mitt namn?
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-23 10:47:13 följande:
    Men gomorron fröken {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Tråddödare forts....