• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 10:51:58 följande:
    Det gör du säkert. Kan ju varmt rekommendera ármani-killar heheJag ska börja städa här hemma snart om jag får upp baken härifrån ;) Maken åkte iväg och handla lite småsaker som vi behöver här hemma. Sen tror jag det blir att slappa på soffan resten av dan när han kommer hem och jag har städat klart här hemma. Ikväll är jag ensam. Stackaren måste ju få lite luft utan moi ;)
    Hmm..tål att tänkas på vad gäller val av killar..

Masa upp dig då! Kom igen tjejen! För då kan du senare hitta tiden att gå igenom era bilder som du ska visa för mig

Har ni gett bort småttingarna? Är det din mor som brukar ta hand om dem när ni vill vara själva?
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 10:52:05 följande:
    Så ska det va! (att du är vild och han är mild )Ja, sätt upp bilder! Se till att du skapar dig den tiden till att scanna bilderna Hahha, läste du Sedeks inlägg där han outade mitt namn?
    Ja, jag gick några sidor bak och då såg jag ditt inlägg där du hade skrivit att han hade skrivit ut ditt namn och du tror inte jag läste vartenda inlägg för att se vart man kunde få reda på ditt namn? {#lang_emotions_innocent}
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-23 10:49:46 följande:
    Jag älskade hans grovt analytiska och beräknande förmåga och alla effekter såklart. Vet du, jag kan inte komma på någonting som jag gillade mindre. Vad tyckte du själv?
    jag gillade relationen Holmes/Watson, Londonmiljön och Robert Downey Jr som sliten -ingen gör det bättre!
    ...tyckte dock Jude Law var lite platt. visst, sidekick och han får mer plats än i böckerna, but still...
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-23 10:52:57 följande:
    Men gomorron fröken
    godmorgon Roses!
    var filmen lika bra 51:a gången du såg den?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 10:54:04 följande:
    Hmm..tål att tänkas på vad gäller val av killar..Masa upp dig då! Kom igen tjejen! För då kan du senare hitta tiden att gå igenom era bilder som du ska visa för mig Har ni gett bort småttingarna? Är det din mor som brukar ta hand om dem när ni vill vara själva?
    Min mor mår tyvärr inte bra fysisk så nej {#lang_emotions_frown}

Häxan har dom. Gubben lämnade dom igår kväll. Tur att hon är snäll mot barnen annars kunde hon gott ramla och............

Jaja, ska gå ;)

Cu later nazi
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-23 10:55:02 följande:
    jag gillade relationen Holmes/Watson, Londonmiljön och Robert Downey Jr som sliten -ingen gör det bättre!...tyckte dock Jude Law var lite platt. visst, sidekick och han får mer plats än i böckerna, but still...
    Hahah, Robert D. som sliten - kan inte ha varit så svårt för honom att spela sliten

Jag har tyvärr ingen insikt vad gäller böckerna, så där ligger jag i lä och kan inte uttala mig.
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-23 10:56:19 följande:
    godmorgon Roses!var filmen lika bra 51:a gången du såg den?
    Jepp, jag verkligen älskar den filmen. Blir alltid så glad när dom får varandra i slutet {#lang_emotions_heart}

Nej, ska ta och gå innan velour sparkar mig :) Ska försöka scanna några bilder idag.

Ha en bra dag.
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-23 10:59:54 följande:
    Jepp, jag verkligen älskar den filmen. Blir alltid så glad när dom får varandra i slutet Nej, ska ta och gå innan velour sparkar mig :) Ska försöka scanna några bilder idag. Ha en bra dag.
    ska vi alla få se hur du ser ut? kul!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 10:57:57 följande:
    Min mor mår tyvärr inte bra fysisk så nej Häxan har dom. Gubben lämnade dom igår kväll. Tur att hon är snäll mot barnen annars kunde hon gott ramla och............Jaja, ska gå ;) Cu later nazi
    Men stackare! Vad har hänt?

Heheh, du verkar ha svärmor i ett järngrepp, annars vet hon vad hon kan vänta sig. Bl.a. kan hon ju drömma om att få ta hand om era barn

Ha en trevlig städning. Vi kanske ses ikväll, din lilla gherti (busfrö blandat med fräckis)
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 10:54:31 följande:
    Ja, jag gick några sidor bak och då såg jag ditt inlägg där du hade skrivit att han hade skrivit ut ditt namn och du tror inte jag läste vartenda inlägg för att se vart man kunde få reda på ditt namn?
    Ah!! Meh, du hade bara kunnat fråga mig så hade jag inboxat dig Vad heter du då?
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....