Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-20 22:52:14 följande:
    Japp, bara idag... *visslar en osammanhängande melodi*"helt plötsligt"
    Ja, helt plötsligt. Förut skrev du ju att män är sliskiga och inte går att göra något åt. En riktig man säger inte så.

Sen helt plötsligt bär du rosa och gråter!
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-20 22:54:58 följande:
    Ja, men fråga någon annan som inte är lika självgod som jag!!
    Då behövde du ju inte svara till att börja med!
  • Velour

Ni är sköööööna för att ni inte dömer en person lika mycket som iranier. Ni tycker inte att nån är lösaktig för att hon röker t.ex. Jag kan generellt slappna av mer i ert sällskap för ni är såååååå sköööna!

I vår kultur måste man bete sig perfekt, annars är man en dålig kvinna. Allt handlar om appearance och status. Och jag hatar, hatar, hatar, hatar, hatar, hatar, hatar det!

• Velour
    Sedek skrev 2010-03-20 22:56:53 följande:
    Japp, dessutom är jag inte sliskig. Men jag gillar att ge komplimanger och om andan faller på kan jag tycka det är rätt kul att flirta också, för att uttrycka mig milt. Men inte sliskig.Sliskig för mig är när nått helt annat.
    Men du skrev att män är så och att det inte går att göra nåt åt. Är du inte man?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-20 22:57:31 följande:
    Eller hur!Ska bli kul att höra hur det gick för honom ikväll.
    Hon kommer att utnyttja honom och lämna honom med ett brustet hjärta.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-20 22:58:29 följande:
    Jo!Du generaliserade med att fråga "ni svenskar" och det är ju jag.Men ge oss ditt svar nån gång!
    Ja och du skrev att jag får fråga nån annan så då behövde du inte svara redan från början.
  • Velour

Sen är svenska killar sååååå snyyyggaa. Aaah!

• Velour
    Sedek skrev 2010-03-20 23:00:05 följande:
    Aha!Känner igen det där. Det där om perfektheten.
    Vet du hur det känns? Jag blev tvungen att uppfylla rollen som perfekt persisk hemmafru när jag var gift. Alltid le och vara tillmötesgående, särskilt mot gästerna. De skulle alltid vara välkomna. En persisk hemmafru är en som inte har någon personlighet och vilja. Hon ska alltid vara redo och helt enkelt perfekt.

Det är såååå tvärtom mot vem jag är. Jag kommer aldrig mer i hela mitt liv att bli  tillsammans med en iransk man. Ingen från Mellanöstern överhuvudtaget. Och jag kommer lära min son att bli sååå svensk han bara kan bli.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-20 23:00:15 följande:
    du är snart där!
    Åh Fiona, jag längtar verkligen
Svar på tråden Tråddödare forts....