Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-20 23:32:50 följande:
    Ok, då betyder det att du inte kommer hitta ännu en död svart fågel utanför dörren de närmaste dagarna men inte osannolikt att du kommer finna en till under din livstid Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Bara de inte ligger utanför min dörr så får de var hur döda de vill.
    Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-20 23:38:21 följande:
    Ojdå. Det betyder att ni har tappat lite av den gröna örten till riset utanför dörren, inte så farligt egentligen..!
    Tydligen farligt eftersom den var död. Men det var säkert kattskrället egentligen, som alltid håller till i närheten.
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-20 23:38:32 följande:
    Nja..kan man ju säga Av någon mysko anledning... Men...ni skulle sett mitt inboxmeddelande jag fick i dag...  DET har jag inte svarat på... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Måste ha varit ett riktigt häftigt meddelande.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-20 23:45:27 följande:
    förvånar mig inte alls att ngn fått upp ögonen för henne, men sambo?
    Ja, det finns det gott om. Upptagna män som springer efter andra kvinnor. Titta i känsliga rummet
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-20 23:48:27 följande:
    japp, jag har svårt för otrohet!
    Jajamän! Känner likadant själv.
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-20 23:49:13 följande:
    Jag skrev ett inlägg i denna tråden:www.familjeliv.se/Forum-9-191/m51463082.htmlO tydligen så var det en snubbe som VERKLGEN tog det inlägget på allvar (kan tillägga att TS brukar vara van med mina inlägg så jag tänkte inte på att ANDRA skulle ta det på ALLVAR..!SÅ detta stod i inboxet: Är det bara en sprutande drake du söker så kan jag ställa upp..för jag har ingen att spruta för eller på...jag har en står slang men mkt sprut om så önskas..är det dessutom ngn som tittar på när jag masserar slangen så kommer det extra mkthör av dig..Uh... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Säg: Är du sååå värdelös? Då vill inte heller jag ha dig. Ciao!
  • Velour

Men vill du inte blockera honom, Isse?

• Velour

Haaalllåååååå!!!

• Velour

Gitarr.

Svar på tråden Tråddödare forts....