Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Fiona,

är det inte elakt av den här tråden att inte stängas så att vi kan gå över till din tråd?

Jag tror att Midka har något emot dig

Saknar dig min lille jungfrukille...
  • Velour

Nu ska lillen ha mat.

Ses!

• Velour
    Polly S skrev 2010-03-22 18:27:08 följande:
    någon förklarade ju i den andra att trådarna stängs manuellt, så vi får väl se när ngn behagar uppmärksamma datumet...nu ligger ju iaf den andra länkad här, så vi bör inte tappa ngn, det känns ju som det viktigaste! Midka vill bara bli vinnare häääääääär!
    Jag tror att Midka har mutat nån för att hålla tråden öppen{#lang_emotions_ghost}
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-22 18:44:06 följande:
    Närbild på "nya" totton...Man ser ju på en gång att hon passar här på gården Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    {#lang_emotions_tongue_out}

Sööt!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-22 19:15:38 följande:
    har ni kollat deklarationen förresten?
    Har inte fått den än

Ser det bra ut för dig då?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-22 19:36:21 följande:
    Det måste bli ett nytt begrepp tycker jag, låter klart roligare är tummen Fast i Helsingborg uttalar man U som Y! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Tacka Isse för det nya begreppet
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-22 19:46:41 följande:
    Nr igen! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Wohoo!
  • Velour

Men fy! Stackars er Hoppas att ni blir friska snart.

• Velour
    Midka skrev 2010-03-22 20:54:09 följande:
    Isso!Sök doktor!!Själv håller jag på att nysta i hur det är att vara autistisk mm för att få på fötterna när jag konfronterar dagis... Jag blir så jäkla trött ibland! Dessutom har jag ont i magen, kramper som kommer och går.... Har inte lust att bli magsjuk! Och ont i ryggen så jag blir inte långvareig här ikväll. *suck!* det är bara skit med mig idag Imorgon kommer jag må sååååå mycket bättre!
    Illa
Svar på tråden Tråddödare forts....