Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-27 22:08:38 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 22:06:33 följande:
    OK, men det skulle vara intressant att se hur folk resonerar kring frågan
    :P
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-27 22:30:12 följande:
    Nu vet jag inte om detta är sant, men det sägs att en gris orgasm (ingen särskrivning) varar uppemot 30 minuter.Shit, tänk dig att du har orgasm i en halvtimme! Vad gör man under tiden? Kan man bete sig normalt? Kan man gå/prata normalt? Hur utmattad blir man inte efteråt? Snacka om magmuskler sen
    Gud vad jobbigt! Jag gillar mina korta intensiva, behåller gärna dom tack! :)
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-27 21:57:51 följande:
    Tycker ni att antalet sexpartners och ens intelligensnivå har samband? *hoppas på diskussion*
    Ju fler man har desto högre intelligens?
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-27 22:35:14 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 22:33:34 följande:
    Deras förförståelse var att ju fler sexpartners, desto lägre intelligens. Iaf vad de hade uppfattat utifrån sin egen omgivning
    Jag tänker inte avslöja mig!! ;P
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-27 22:40:44 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 22:39:19 följande:
    Men såklart att du inte behöver göra det. Det tänker jag heller inte göra Men det tål nog att funderas på, lite grann iaf.
    Jag tror faktiskt inte det har någon koppling, däremot sin sociala situation. Det finns många inom restaurangbranschen som är intelligenta och läser avancerade utbildningar men knullar som kaniner med ny partner nästan varje gång.....
  • Ord blind
    Midka skrev 2009-12-27 22:52:33 följande:
    Hmmm, svår fråga. Det beror på lite hur man ser det... Har man haft en vild ungdom på några år och sen lugnat sig är det mer omognad. I viss mån borde hänga lite samman med anknytningsproblem. Är man notorisk på kararl eller kvinnor kanske man bör se över vissa andra delar i sitt liv.Sen har vi svingers och andra valda sexuella inriktningar och där tycker jag inte att det hänger samman med intelligens. (Å andra sidan har jag aldrig varit med på allvar i de sällskapen så det kanske är en fördom.)
    Man får inte glömma att det även kan vara att tillfälle ges, som till exempel inom restaurangbranschen.
  • Ord blind
    Midka skrev 2009-12-27 23:08:49 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 22:12:19 följande:
    Den här var helt gaalen!
    Det vill jag lova! Tycker det är intressant att flera män har påstått att vissa kvinnor är hysteriska men ingen av dom vill svara på om det är ok att de blir pillade i rumpan utan tillåtelse.....
  • Ord blind
    Polly S skrev 2009-12-27 23:07:34 följande:
    hej tråden!är på Gotland hos svärföräldrarna och har det bra! hoppas allt är bra med er!
    Hejsan! :)
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-27 23:07:06 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 23:05:55 följande:
    Fast är det inte lite så att om man letar så finner man tillfället?
    Är det något fel på att vara kåt utan att ha en fast partner? Inom restaurang jobbar man ju ofta så mycket på kvällstid att det inte finns tid över för fasta relationer vilket leder till att folk bara tar någon mer eller mindre slumpmässigt och följer med hem?
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-27 23:24:27 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 23:20:40 följande:
    Fel och fel, det har jag nog inte uttalat mig om. Det jag menade var att söker man finner man tillfället också. I vissa situationer är det dock lättare.Sedan om det kan kopplas till intelligensnivån är ju också lite intressant, även om dessa killar som arbetar med det inte kan komma med någon seriös forskning
    Fast jag anser att det blir så om man vänder på det. Jag skulle faktiskt vilja påstå att många, inte alla, gärna skulle nyttja situationen om de fick möjlighet till det kravlösa sexet och att byta partner utan krux under en kortare period.
Svar på tråden Tråddödare forts....