Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-07 21:00:37 följande:
    Rose: Shit vad du varit duktig!!!! Jag har ca 15 maskiner att göra under veckan... Grejjen är att om jag inte tvättar behöver jag inte vika och lägga in i skåpet... )
    Jag har väl knappast sagt nånting om att jag har vikt tvätten :p

Jag har 6 blåa Ikea-påsar fullt med tvätt i vardagsrummet. Vikning får bli imorgon.

Jag förstår inte hur dom lyckas få kläderna så skitiga på en dag. Där får min förstånd error...error...error :)

Du får en kram av mig så du känner dig gladare inför tvättningen.

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-07 21:08:26 följande:
    Men hur får du plats med 15 maskiners tvätt när du ska hänga upp allt? Tvättar du hemma eller har ni tvättstuga i källaren7nån annanstans i byggnaden?Vissa saker är skittråkiga och vissa saker är fantastiskt roliga, men ofta känner jag att det blir svårt. Som nu t.ex. Nej, det är helt rätt utbildning för mig eftersom jag faktiskt vill kunna jobba med det i framtiden, men vissa delar känner jag att jag inte har användning av.Vad för kurs ska du läsa?
    Dom är torra och väntar på att vikas. Vi har gjort en liten tvättstuga i garaget. Hade lite utrymme där.

I och för sig så kan man inte gilla allt i en utbildning. Lycka till gumman :)

Jag gillar psykologi och historia. Tänkte söka enstaka kurs på universitet. Såg att dom har psykologi 30p. Funderar på att söka den.

Har läst alla psykologikurser som finns på komvux plus psykiatri ;)
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-07 21:07:35 följande:
    TACK!!!Den ska jag tänka på i morgon när jag börjar!!!!!
    Gör det khoshgel khanom :)

Ska tänka på dig imorgon när jag viker mina tvätt. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-07 21:21:15 följande:
    Ja, psykologi är väldigt intressant. Du hade ju börjat nån utbildning som du sen hoppade av, fast jag kommer inte ihåg vad det var för utbildning.Men hur ska du använda psykologkurserna sen i ditt jobb? Eller historieutbildningen?
    Jag har läst två terminer (terapeut).

Det kan jag inte. Vill läsa för skojsskull.

Psykologi tycker jag  är otrolig intressant och det hjälper mig i vardagen, med barnuppfostran, vänskap, äktenskap allt.

Historia tycker jag är otrolig intressant. Sen vill jag som sagt ta persiska kursen men om jag har fattat det rätt så finns den närmast i uppsala och jag har inte tiden att pendla fram och tillbaka till uppsala tyvärr.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-07 21:25:06 följande:
    Velour: 31.2%Fiona: 12.1%Scratchy: 10.1%Midka: 7.9%JhA: 7.5%Sedek: 7.4%Roses: 6.66% (Förvånade?)Izzy: 4.9%Ordblind: 3.7%Grizzy: 1.3%Harlow: 0.3%Confligere: 0.3%Övriga: 6.84%
    {#lang_emotions_djavulsk} Gillar mitt nummer ;)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-07 21:29:10 följande:
    Ok! Det är väl en bra idé att läsa för skojs skull. Sen har du ju, som du skrev, användning av det fast på helt andra områden än just jobb Jag förstår att det inte är helt kul att pendla fram och tillbaka, men å andra sidan hade du fått träffa Sedek
    Hade jag haft tid hade jag gärna gjort det. Känner jättemånga som pluggar i uppsala så det skulle va kul men men......
  • I Blackrose I

Funderar på att lämna er för en skål med ostbågar och cola :p

Maken skrek nyss att han har tagit fram ostbågar och coca cola..:)

• I Blackrose I

Tycker om er, det vet ni ju så här får ni också lite och smaska {#lang_emotions_laughing}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-07 21:40:11 följande:
    Pizza igår, ostbågar idag...vad gott. Ha det så kul!
    Du anar inte vilka grisar vi är här hemma....Om inte maken var beroende av träning hade han nog vatt 500kg idag. Desamma gäller mig, jag äter som en gris och skulle jag inte röra på mig så mycke som jag gör och träna regelbundet skulle jag nog va stor som en elefant. {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Velour:

Nöjd? Glad igen? Inte hänga läpp :p

Svar på tråden Tråddödare forts....