Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-21 21:04:38 följande:
    Han får gärna göra det en annan dag. Just nu har jag "druckit" lite väl för mycket för att orka med honom :p
    Så man står inte ut med "honom" när man druckit? Du bäddar du bäddar...
    Have no fear Scratchy is here!
  • Scratchy

Magdans? Äntligen!!! Jag är på!

• Scratchy
    Roses skrev 2010-01-21 21:11:24 följande:
    :p Hörru Jag har druckit två glas vin och en shot med maken. Har inte ätit sen kl 14 så jag börjar känna av det. Och du jag HATAR bäddning. Maken får "betalt" varje månad för att bädda :p
    "Betalt"? Så det är inte Som man bäddar får man ligga utan Om han bäddar får han ligga?
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-21 21:18:39 följande:
    Precis :p För att vara 26/singel&male så verkar det inte va nåt större fel på hjärncellerna.
    Ja, det verkar ju som att det finns en korrelation mellan att vara singel-kille och intelligent...
  • Scratchy

Jag läser att Roses tror att jag behöver betänketid för att strida. (#6274)

Du får jättegärna fortsätta att undervärdera mig som motståndare, det ger bara mer aska på ditt huvud senare.

• Scratchy
    Roses skrev 2010-01-21 21:23:06 följande:
    Det är ju därför det tar mellan 2-5min för killar :p Tålamod glömde gud dela ut till vissa :p
    Med allra största sannolikhet är det så att du luktar illa, så killarna vill bara få det överstökat så snabbt som möjligt. Testa att ta ett bad i vatten blandat med vinäger (får bort lukten från mossiga häxor till och med), skrubba dig sedan med citron (tar bort unkenheten). Då borde du komma upp i neutral nivå och bli mer eller mindre luktfri. Testa sedan att smörja in dig med väldoftande hudkräm och något som kallas parfym (det finns affärer som du kan fråga i vad parfym är för något (skriv gärna ner ordet så du inte glömmer)).

Och för säkerhets skull, andas honom inte i ansiktet.
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-01-21 22:47:45 följande:
    nej, nu ska jag gå och lägga mig medan jag fortfarande är på bra humör!kanske kommer överleva våren trots allt? sov gott!
    Klart att du kommer!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-22 02:03:03 följande:
    Ser att Scratchy kom igång rätt bra där. Men nåt säger mig att han hittills har hållit sina svar på en mild grad
    Man vill väl inte anstränga sig mer än vad situationen kräver...
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-22 12:51:04 följande:
    Att du ens tog mitt inlägg på allvar visar ju hur "intelligent-visaren" står till.
    Tog jag ditt inlägg på allvar? Kan inte påminna mig att jag tagit något av dina inlägg på allvar. Vilket menade du?
Svar på tråden Tråddödare forts....