Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-26 03:01:26 följande:
    Och nu, min herre, måste jag vila en stund innan solen går upp.Godnatt!
    Hehe... jag gillar ditt #70 i andra tråden... lagom tyket så där...

Hoppas inte att människan lycka hålla sig borta. Jag vill att hon ska se mitt inlägg... det blev lite långt, men ganska innehålllsrikt känner jag själv. Har lite andra teman på värpning om hon skulle gå till motattack. Jag tog bara ett tema och körde på det nu...
    Have no fear Scratchy is here!
  • Scratchy

Gillar ts också... inte bara att hon särskrivit Sverigedemokraterna, hon har gjort det extra tydligt genom att ta ett stort d på demokraterna...

• Scratchy

Jag blidde inte citerad en enda gång i Sverige Demokrat Tråden. Besviken? Ja!

• Scratchy

Ah, nu blev jag citerad på ett annat inlägg. Jag brukar få alla mina inlägg citerade i heta trådar men inte idag... nähänä...

*går med en tjurig min mot duschen*

• Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-26 15:05:18 följande:
    Jag har citerat dig
    Tack! Det värmde mitt hjärta.

Jag kom på varför det kan vara att ingen annan citerar mig. Grejen är ju att min uträkning om att svennar begår 10% mer brott stämmer ju inte för fem öre. Det blir egentligen ändå så att blattarna begår 6 gånger fler brott än svennarna om man räknar på de siffrorna jag har med. Alltså om 60% av polisens resurser ligger på blattarna och 40% ligger på svennarna så blir förhållandet 6/4. Förhållandet mellan hur mycket brott som folk åker dit för är 9/1. Faktorn däremellan får vi kalla för x.

Alltså får vi ekvationen (6/4)x=9/1
    I decimaltal: 1.5x=9 vilket är detsamma som x=9/1.5 vilket är x=6.

Så kanske är det så att folk reagerar på att de inte kan förstå hur jag får det till att svennarna begår mer brott, men eftersom jag låter så säker så vågar de inte säga emot för risken att avslöja sig som korkade. Kejsarens nya kläder typ...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-26 15:38:30 följande:
    OJ, var det inte sant? (jag bjuder på det )
    Alltså det var ju sant, men min uträkning att svennarna begår mer brott bygger på det jag skriver i text istället för det som jag presenterar i siffror.

Tror jag... jag fattar faktiskt inte själv vad jag tänkte när jag skrev det. Vilket bevisar en annan sak, nämligen att man inte behöver ha ett riktigt argument för att kunna övertyga en himla massa folk.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-26 15:51:45 följande:
    Hmm....nu blev jag själv lite förvirrad, men det gör inget.Ja, vilka argument som helst kan användas för att sätta griller i huvudet hos folk. Och du som är en manipulativ jäkel (enligt dig i förra tråden) skulle lätt kunna bli nästa ledare i nån organisation
    Tur att jag är så snäll och ödmjuk att jag inte missbrukar min manipulativa förmåga...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-26 16:02:21 följande:
    När kommer du att få svar från arbetsgivarna, Scratchy?
    Jag fick svar från en igår om att jag kunde komma och provjobba idag. Det var den konstigaste arbetsintervjun jag varit på. Vanligtvis så sitter ju intervjuaren hur självsäker som helst och plågar en med frågor. Hon som jag var hos igår ställde inte en enda fråga om mig utan pratade bara själv för att övertyga mig om att det var en bra arbetsplats. Sen undrade hon om jag tyckte det var tillräckligt bra för att komma och jobba ikväll.

En annan ringde idag och sa att jag kan börja nästa vecka, och det lutar åt att jag tar detta jobbet för då får jag fler lediga kvällar att träna och mer arbetstid om jag vill.

Ett ringde de förra veckan men jag tackade nej för att det var så låg lön att det knappt var värt att gå dit. Ett har jag inte hört från än, men ska få svar innan veckan är slut.
  • Scratchy

*Googlar Col. Frank Slade*

• Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-26 16:21:09 följande:
    Grattis Scratchy!!! ☼☺♪
    Tack sötnosen!
Svar på tråden Tråddödare forts....