• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-01-27 12:03:50 följande:
    är så förbannat irriterad på en kollega nu. dels vill hon "samarbeta" (vilket betyder att jag planerar upp allt jobb), dels gör hon inte "sina" delar med klassen (så de inte är förberedda), och sen -till råga på allt -hoppar hon idag in och tar en extra lektion med klassen (för att själv få sluta tidigare) och gör det JAG planerat, så min planering spricker! fanfanfanFAN!
    Slå henne..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Isnogood
    När man tror att man har varit med om det mesta så händer alltid något nytt.

Min ex-man hämtade sina katter i förrgår, som han sa:
    "Inte för din skull utan för katternas skull"

Ok, ja inte har jag bett honom hämta dem för MIN skull utan för att det är HANS katter.

Som sagt, han hämtade dem i FÖRRGÅR.

Allt väl, jag tyckte att det kändes skönt att han faktiskt förstod att man bara inte gör så som han gjort...

I morse när jag skulle gå ut satt en av hans katter på trappen...
    Smsade honom om detta o då ringde han mig och sa:

Oj, hon sköts 2 gånger i huvudet men sprang iväg, vi trodde att hon skulle dö under natten av kylan..?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!!!?!?!?!?!?!?!??!

FYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN..!!!

I förrgår sköts hon, överlevde detta plus att hon lyckats ta sig hit, hemmet hon känner till...

Jag sa till honom att dom måste ha missat då hon är pigg o allert, men han sa att han VISSTE att hon träffades med minst ett skott rakt i pannan...

-Jag kollade henne noga för en liten stund sedan...mycket riktigt, han hade faktiskt tyvär rätt...hon HAR ett skotthål i pannan, el hål o hål..tror kulan sitter fast i pannbenet...

Faan så grymt..!!!

Önskar jag kunde anmäla detta och att det leder någon stans, men tyvär så har jag ju inga bevis (förutom kulan i pannan då...men han är på väg nu för att hämta katten så efter det så har jag inte ens det...o då är det ord mot ord....

Faan...helvetes SKIT..!!!

Hur faan kan man göra något sådant..?!?
    Hur faan kan man säga att man gör det för djurets skull..?!?
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-27 13:46:26 följande:
    4500:- fattigare... Men...MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA kläder rikare Så nu ska nog varken jag el dottern behöva ha några på någon vecka el två... sonen har så mycket kläder att det är svårt att få plats med dem i garderoben så han får vänta lite på nya... Å andra sidan så handlade jag kläder till honom strax innan jul SNÖSTORM  blääää   vill ha vår nu.... Jättekul
    Nice..

Jag shopade en massa till mig själv innan jul så jag får lugna mig ett tag nu. Men fan vad skönt det är att shopa, nästan bättre än sex.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-27 14:32:43 följande:
    När man tror att man har varit med om det mesta så händer alltid något nytt. Min ex-man hämtade sina katter i förrgår, som han sa: "Inte för din skull utan för katternas skull" Ok, ja inte har jag bett honom hämta dem för MIN skull utan för att det är HANS katter. Som sagt, han hämtade dem i FÖRRGÅR. Allt väl, jag tyckte att det kändes skönt att han faktiskt förstod att man bara inte gör så som han gjort... I morse när jag skulle gå ut satt en av hans katter på trappen... Smsade honom om detta o då ringde han mig och sa: Oj, hon sköts 2 gånger i huvudet men sprang iväg, vi trodde att hon skulle dö under natten av kylan..?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!!!?!?!?!?!?!?!?? ! FYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN..!!! I förrgår sköts hon, överlevde detta plus att hon lyckats ta sig hit, hemmet hon känner till... Jag sa till honom att dom måste ha missat då hon är pigg o allert, men han sa att han VISSTE att hon träffades med minst ett skott rakt i pannan... -Jag kollade henne noga för en liten stund sedan...mycket riktigt, han hade faktiskt tyvär rätt...hon HAR ett skotthål i pannan, el hål o hål..tror kulan sitter fast i pannbenet... Faan så grymt..!!! Önskar jag kunde anmäla detta och att det leder någon stans, men tyvär så har jag ju inga bevis (förutom kulan i pannan då...men han är på väg nu för att hämta katten så efter det så har jag inte ens det...o då är det ord mot ord.... Faan...helvetes SKIT..!!! Hur faan kan man göra något sådant..?!? Hur faan kan man säga att man gör det för djurets skull..?!?
    Vilken idiot!

Skickade han sms där han skrev att han skjutit henne? Ta kort på henne, det räcker som bevis om han även sms:ad dig.
  • Scratchy
    När man tror att man har varit med om det mesta så händer alltid något nytt.Min ex-man hämtade sina katter i förrgår, som han sa:"Inte för din skull utan för katternas skull"Ok, ja inte har jag bett honom hämta dem för MIN skull utan för att det är HANS katter.Som sagt, han hämtade dem i FÖRRGÅR.Allt väl, jag tyckte att det kändes skönt att han faktiskt förstod att man bara inte gör så som han gjort...I morse när jag skulle gå ut satt en av hans katter på trappen...Smsade honom om detta o då ringde han mig och sa:Oj, hon sköts 2 gånger i huvudet men sprang iväg, vi trodde att hon skulle dö under natten av kylan..?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!!!?!?!?!?!?!?!?? ! FYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN..!!!I förrgår sköts hon, överlevde detta plus att hon lyckats ta sig hit, hemmet hon känner till...Jag sa till honom att dom måste ha missat då hon är pigg o allert, men han sa att han VISSTE att hon träffades med minst ett skott rakt i pannan...-Jag kollade henne noga för en liten stund sedan...mycket riktigt, han hade faktiskt tyvär rätt...hon HAR ett skotthål i pannan, el hål o hål..tror kulan sitter fast i pannbenet...Faan så grymt..!!!Önskar jag kunde anmäla detta och att det leder någon stans, men tyvär så har jag ju inga bevis (förutom kulan i pannan då...men han är på väg nu för att hämta katten så efter det så har jag inte ens det...o då är det ord mot ord....Faan...helvetes SKIT..!!!Hur faan kan man göra något sådant..?!?Hur faan kan man säga att man gör det för djurets skull..?!?
    Japp... ta en massa kort och spara sms:en. Eller se om en polis kan kolla på det innan han hämtar katterna. Skulle annars vara intressant om de råkade komma samtidigt...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-27 14:40:48 följande:
    Japp... ta en massa kort och spara sms:en. Eller se om en polis kan kolla på det innan han hämtar katterna. Skulle annars vara intressant om de råkade komma samtidigt...
    Hehe.. me like.

Kan se honom stå där med darrande knän när polisen frågar - Är det du som har gjort det här?

Moahahahahahahahaha.. japp, jag är elak.. lite i alla fall.
  • Isnogood
    Mandi74 skrev 2010-01-27 14:36:28 följande:
    Vilken idiot! Skickade han sms där han skrev att han skjutit henne? Ta kort på henne, det räcker som bevis om han även sms:ad dig.
    Tyvär så ringde han och sa det...tillräckligt smart tydligen för att INTE smsa om detta...
    Scratchy skrev 2010-01-27 14:40:48 följande:
    Har pratat med polisen, berättade att han el hans äldsta son sedan tidigare, kommer och hämtar katten när som helst...
    -Polisen tog mitt tel.nr. o sa att någon som kan prata om detta hör av sig om en halvtimme...så katten är nog borta till dess...

-Försökte ta kort..men det synns knappt något, skulle kunna va vilktet litet sår som helst, går EJ att ens antyda på korten att det skulle kunna vara ett skotthål...
  • Jagbyttenick
    När man tror att man har varit med om det mesta så händer alltid något nytt.Min ex-man hämtade sina katter i förrgår, som han sa:"Inte för din skull utan för katternas skull"Ok, ja inte har jag bett honom hämta dem för MIN skull utan för att det är HANS katter.Som sagt, han hämtade dem i FÖRRGÅR.Allt väl, jag tyckte att det kändes skönt att han faktiskt förstod att man bara inte gör så som han gjort...I morse när jag skulle gå ut satt en av hans katter på trappen...Smsade honom om detta o då ringde han mig och sa:Oj, hon sköts 2 gånger i huvudet men sprang iväg, vi trodde att hon skulle dö under natten av kylan..?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!!!?!?!?!?!?!?!?? ! FYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN..!!!I förrgår sköts hon, överlevde detta plus att hon lyckats ta sig hit, hemmet hon känner till...Jag sa till honom att dom måste ha missat då hon är pigg o allert, men han sa att han VISSTE att hon träffades med minst ett skott rakt i pannan...-Jag kollade henne noga för en liten stund sedan...mycket riktigt, han hade faktiskt tyvär rätt...hon HAR ett skotthål i pannan, el hål o hål..tror kulan sitter fast i pannbenet...Faan så grymt..!!!Önskar jag kunde anmäla detta och att det leder någon stans, men tyvär så har jag ju inga bevis (förutom kulan i pannan då...men han är på väg nu för att hämta katten så efter det så har jag inte ens det...o då är det ord mot ord....Faan...helvetes SKIT..!!!Hur faan kan man göra något sådant..?!?Hur faan kan man säga att man gör det för djurets skull..?!?
    Men det är ju helt jävla vidrigt sjukt! Han kan dömas för djurplågeri, man får bara skjuta sitt husdjur om man har vapenlicens och man utför det på ett sådant sätt att djuret avlider omedelbart!!! Dvs utan lidande, vilket knappast var fallet här!!! Åååååååååh vad arg jag blir på sådana SVIN! {#lang_emotions_yell}
    Jag är så glad att du inte är gift med honom längre!
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2010-01-27 15:02:41 följande:
    Men det är ju helt jävla vidrigt sjukt! Han kan dömas för djurplågeri, man får bara skjuta sitt husdjur om man har vapenlicens och man utför det på ett sådant sätt att djuret avlider omedelbart!!! Dvs utan lidande, vilket knappast var fallet här!!! Åååååååååh vad arg jag blir på sådana SVIN! Jag är så glad att du inte är gift med honom längre!
    Jaa, jag är så arg att jag kokar...o ledsen...samtidigt som jag verkligen hoppas att dom fixar katen snarast så önskar jag att polisen kunde komma hit o se den innan... Men eftersom detta inte är något högprioriteringsämne så....

Japp, han är ett S V I N !!!
    Fast...det är ju en förelämpning mot svinen....
Svar på tråden Tråddödare forts....